۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84530882
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان یک مدافع جدید جذب کرد

آبادان - ایرنا - سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: محمد طیبی با نظر کادر فنی به ترکیب تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان اضافه شد.

جهانگیر کی‌شمس شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طیبی از بازیکنان با تجربه و با کیفیت فوتبال ایران به شمار می‌رود که کادر فنی خواستار جذب این بازیکن برای تقویت خط دفاعی بود.

وی افزود: این بازیکن فصل پیش از بهترینهای تیم صنعت‌نفت آبادان بود که در پایان لیگ راهی نفت مسجدسلیمان شد اما پس از چند ماه قراردادش را با این تیم خوزستانی فسخ کرد.

سرپرست باشگاه صنعت‌نفت آبادان گفت: حضور طیبی وزنه خط دفاعی که در سه بازی گذشته پراشتباه ظاهر شد را بالاتر خواهد برد و امیدواریم تجربه این بازیکن باعث بهبودی وضعیت تیم شود.

کی‌شمس بیان کرد: صنعت‌نفت به لحاظ کیفی شرایط خوبی دارد اما برای خارج شدن از شرایط فعلی نیاز به کسب امتیاز دارد که امیدواریم امروز در بازی سخت برابر نساجی مازندران نخستین امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: هواداران آبادانی نگران آینده تیم محبوب خود هستند اما یقین داریم صنعت‌نفت به روزهای خوب باز خواهد گشت و خود را از قعر جدول جدا می‌کند.

طیبی سابقه بازی در تیمهای استقلال خوزستان، سپاهان اصفهان، القطر قطر، تراکتورسازی تبریز، پارس جنوبی جم، نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت آبادان را در کارنامه دارد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان امروز از هفته چهارم لیگ برتر میهمان نساجی مازندران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha