مسوولان آذربایجان غربی از حادثه دیدگان سیل مهاباد دلجویی کردند

مهاباد- ایرنا- معاون استاندار و جمعی از مسوولان و مدیران کل دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی با حضور در منزل یکی از آسیب دیدگان حادثه سیل مهاباد از وی دلجویی کردند.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که مدیرکل مدیریت بحران و مدیرکل هلال احمر استان ، فرماندار و شماری از مسوولان شهرستان مهاباد نیز حضور داشتند "آیدین رحمانی" معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از نزدیک در جریان سلامتی " قادر وزمان " از آسیب دیدگان حادثه سیل قرار گرفت و دستورات لازم را برای حل مشکلات احتمالی جسمانی وی صادر کرد.

وی اظهار داشت: میزان خسارت های وارد شده به بخش های مختلف ناشی از سیل در شهرستان مهاباد به سرعت برآورد و در قالب گزارشی به دفتر رییس جمهوری ارسال خواهد شد.

رحمانی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی نداشته، افزود: با این وجود سیل به بخش های کشاورزی، تاسیسات زیربنایی شهری و جاده ای خساراتی وارد کرده و موج آبگرفتگی واحدهای مسکونی و روستایی و خسارت به خودروهای شهروندان شده است.

وی با اشاره به دستور اکید و فوری رییس جمهوری نسبت به رسیدگی به حادثه دیدگان ناشی از سیل و رفع مشکلات مردم اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی برای عادی ساختن اوضاع مناطق سیل زده به ویژه ساماندهی معابر و رفع آبگرفتگی، تمام توان خود را به کار گرفته اند.

به گزارش ایرنا، "محمدصادق معتمدیان" استاندار آذربایجان غربی نیز شب گذشته با سفر به شهرستان مهاباد از مناطق سیل زده این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

بارش شدید باران بعدازظهر روز چهارشنبه هفته گذشته در مهاباد موجب جاری شدن سیل در پنج نقطه از این شهر شد که بیشترین میزان آن در منطقه "مکریان" بود.

در پی وقوع سیلاب در شهرستان مهاباد رییس جمهوری در گفت و گوهای تلفنی جداگانه با استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد، ضمن دریافت گزارش آخرین وضع مناطق سیل‌زده در مهاباد و میزان خسارات وارده و شرایط مردم، دستورهای لازم را صادر کرد.

آیت الله رییسی همچنین در همین زمینه دستورهایی خطاب به وزیر کشور و معاون اجرایی رئیس جمهور صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha