۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۳۰
کد خبرنگار: 3115
کد خبر: 84531195
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: مرکز جامع بیماری‌های متابولیک در فارس ایجاد می‌شود

شیراز-ایرنا- استاندار فارس با بیان اینکه تاسیس مرکز جامع بیماری های متابولیک از نیازهای استان برای ارائه خدمات مطلوب و متمرکز به بیماران است، بر عزم استان در ایجاد این مرکز تاکید کرد.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس پنجشنبه به نقل از محمد هادی ایمانیه در جلسه سازمان های مردم نهاد استان افزود: برای تاسیس این مرکز نیاز به یک قطعه زمین مناسب است که استانداری اقدام خواهد کرد و هزینه ساخت آنرا نیز با نگاه نیک اندیشانه خیرین تامین خواهیم کرد.
استاندار فارس گفت: سازمان های مردم نهاد و خیریه ها افرادی هستند که درد هم نوعان و محرومین را متوجه می شوند و دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند.
وی با بیان اینکه مدیریت ارشد استان خود را موظف می‌داند که برای کم‌کردن دردهای مردم با سازمان های مردم نهاد همکاری داشته باشد، اظهارداشت: همه مشکلات مورد نظر سمن ها باید با اولویت بندی و دستگاه های مسئول مشخص شده و برای پیگیری در اختیار استانداری فارس قرار گیرد.
ایمانیه با تاکید بر اینکه همه دستگاه های مسئول در استان باید به وظایف خود در قبال خیریه ها عمل کنند، افزود: برای رفع مشکلات باید دستگاه های ملی هم به خدمت خیریه ها در بیایند و کمک های لازم را برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.
استاندار فارس تصریح کرد: هیچ دستگاهی نباید در مسیر خدمت رسانی خیرین اخلال ایجاد کند و اگر مواردی از عدم همکاری وجود داشته باشد حتما باید اصلاح شود.
در این جلسه، نمایندگان برخی سمن ها و خیریه های استان فارس به بیان دغدغه‌ها و راهکارهای مدنظر خود پرداختند.

بیماری های متابولیک به گروهی از اختلالات گفته می‌شود که در سوخت و ساز یک یا چند ماده غذایی مانند پروتئین ها، قند ها و چربی ها اختلال ایجاد می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha