توجه به پدافندغیرعامل موجب شکست دشمنان در حملات سایبری می‌شود

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب گفت: توجه و عمل به اقدامات مربوط‌ به پدافند غیرعامل موجب شکست توطئه‌های دشمنان و دفع خطرهای حملات سایبری می شود و مدیران اداره‌ها و سازمان‌ها باید نگاه جدی به آن داشته باشند.

امیر ستوده‌فر روز شنبه در جلسه ستاد پدافند غیرعامل تکاب افزود: برای مقابله با تهدیدهای سایبری دشمنان، باید اماکن آسیب‌پذیر شهرستان شناسایی، ایرادها و ضعف‌ها رفع‌شود تا در مقابل اینگونه حملات دفاع مطلوب و کمترین آسیب را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان با روش‌های عامدانه و آگاهانه و غیرمستقیم و با حملات سایبری به دنبال ایجاد ناامنی و ضربه‌زدن به زیرساخت‌های کشور هستند، اظهارداشت: اداره‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی این شهرستان برای مقابله با تهدیدهای سایبری و واکنش مناسب در پدافند غیرعامل به‌طور جدی سامانه‌های ارتباطی، حفاظتی و امنیتی خود را ارتقا دهند.

ستوده‌فر تاکیدکرد: جلسه‌های ستاد پدافند غیرعامل شهرستان به‌طور منظم و جدی برگزار و مصوبات آن به طور دقیق باید اجرا شود.

پدافند غیرعامل نوعی دفاع غیرنظامی است و به مجموعه اقداماتی اطلاق می‌گردد که به جنگ‌افزار نیاز ندارد و با اجرای آن می‌توان از واردشدن خسارت‌های مالی به تجهیزات و تأسیسات حیاتی و حساس نظامی و غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری نموده یا میزان این خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد.

تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و بیش از ۷۰ اداره و نهاد دولتی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha