توزیع ۱۵ تن گوشت گرم گوسفندی در مهاباد آغاز شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: توزیع ۱۵ تن گوشت گرم گوسفندی در قالب برنامه های تنظیم بازار و جلوگیری از بالا رفتن قیمت گوشت گرم در این شهرستان آغاز شد.

محمد جهین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان گوشت به ازای هر کیلوگرم ۸۲ هزار تومان در بین مردم توزیع می‌شود که نسبت به قیمت بازار بیش از ۴۰ هزار تومان ارزان تر است.

وی با اشاره به اینکه این میزان گوشت قرمز هم اکنون در دسترس خرید عموم مردم قرار دارد، بیان کرد: در حال حاضر، این محصول در یک فروشگاه عرضه می شود ولی طی روزهای آینده حداقل توزیع در ۶ فروشگاه دیگر انجام خواهد شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار داشت: فروشگاه‌های دارای امکانات یخچالی می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به این اداره و اتاق اصناف به دریافت معرفی نامه و توزیع این گوشت اقدام کنند.

جهین با اشاره به اینکه روزانه توزیع یک تن گوشت گرم گوسفندی پیش بینی شده است، بیان کرد: توزیع گوشت گرم گوسفندی در بسته‌های ۴ تا ۶ کیلوگرمی بوده و بسته به درخواست متقاضی به هر خانوار یک بسته به ازای قیمت مصوب تحویل داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: مصرف کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند می توانند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت های خود را مطرح کنند.

به گزارش ایرنا، شرکت پشتیبانی امور دام کشور در طول سال جهت تنظیم بازار و تعدیل قیمت گوشت مرغ نیز اقدام به خرید و ذخیره سازی آن می کند تا در زمان مناسب در بین شهروندان توزیع شود.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha