۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84533728
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا چهار خانواده ایلامی دیگر را عزادار کرد

۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱
کد خبر: 84533728
کرونا چهار خانواده ایلامی دیگر را عزادار کرد

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: کرونا در شبانه روز گذشته چهار خانواده ایلامی را عزادار کرد و با احتساب این چهار مورد مجموع فوتی های استان به یک هزار و ۱۴۱ نفر افزایش یافت.

دکتر محمد کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۵ مورد ابتلای جدید کرونا شناسایی شد و مجموع مبتلایان استان ۶۴ هزار و ۶۸۴ نفر است.

وی با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان استان نیز ۶۲ هزار و ۹۱۳ نفر است، افزود: همچنین در شبانه روز گذشته ۳۲ بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بسترهای استان ۱۲۱ نفر است.

دکتر کریمیان ادامه داد: از بستری های جدید ایلام با ۱۰ نفر بیشترین بستری ها را به خود اختصاص داد و شهرستان های آبدانان با سه نفر، ایوان چهار نفر، هشت نفر چرداول، یک نفر دره شهر، ۲ نفر سیروان، یک نفر ملکشاهی و سه نفر مهران از بستری های جدید را دارا هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: هم اکنون شهرستان های چرداول و دره شهر و ایوان در وضعیت قرمز، ایلام و آبدانان در وضعیت نارنجی و دهلران، مهران، ملکشاهی، چوار، بدره، سیروان و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha