۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84535106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فوتبال زنجان نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی است

۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۶
کد خبر: 84535106
فوتبال زنجان نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی است

زنجان - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان زنجان گفت: این رشته پرطرفدار زنجان برای دستیابی به جایگاه اصلی و واقعی خود نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی همچنین همدلی و یکرنگی است.

نادر بلباسی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، افزود: این هیات برای رشد و توسعه فوتبال زنجان و داشتن تیم در لیگ های دسته ۲ و ۱ به جد نیازمند حامی مالی مناسب و توانمند است.

وی با بیان اینکه حامیان مالی، وقتی در ورزش هزینه می کنند که دیده شوند و چون این استان فاقد ویترین در ورزش فوتبال است بنابراین اسپانسری نیز جلب و جذب نخواهد شد، اظهار داشت: به حتم اگر ویترین فوتبال زنجان مهیا شود در این صورت حامیان مالی مناسب نیز پیدا خواهند شد.

بلباسی، تصریح کرد: لازم است مسوولان ذیربط استان، اهالی فوتبال، رسانه ها، بهتر و بیشتر از گذشته در کنار هیات فوتبال زنجان باشند تا در اقدامی همسو بتوان حامی مالی مناسب و مقتدری را جلب و جذب کرد و در این راستا هیات تلاش دارد تا تیم فوتبال پایداری را در زنجان داشته باشد که این نیز شدنی است.

وی افزود: توجه به نیروی انسانی توانمند، تامین و تقویت زیرساخت های فوتبال، استفاده از توانمندی های رسانه های گروهی و برنامه های راهبردی فدراسیون، هماهنگی با سازمان ها و نهادهای مختلف، بهره مندی مناسب از تجارب کارشناسان فن و پیشکسوتان و دیگر اهالی فوتبال، تربیت نیروی انسانی مورد نیاز و تشکیل جلسات با مدیران و نمایندگان زنجان در مجلس شورای اسلامی و تشکیل کارگروه های مختلف ازجمله استعدادیابی، ازجمله سیاست ها و برنامه های راهبردی این هیات خواهد بود.

رییس هیات فوتبال زنجان از رسانه های گروهی به عنوان یار اصلی فوتبال زنجان یاد کرد و با بیان اینکه فوتبال زنجان نیازمند وفاق و همدلی است، گفت: این هیات با نگاهی نو به همکاری شما خبرنگاران به منظور دستیابی به موفقیت و هدف مشخص و امیدوار کننده نیاز دارد.

بلباسی بار دیگر از دلگیری پیش آمده برای خبرنگاران در زمان برگزار مجمع انتخابات هیات فوتبال زنجان که ۱۰ آبان ماه برگزار شد، عذرخواهی کرد و افزود: انتظار دارم خبرنگاران در کنار هیات قرار بگیرند چراکه با وجود اصحاب رسانه می توان گام های مثبت و ارزنده ای را در این رشته ورزشی برای رسیدن به تعالی و پیشرفت و شکوفایی برداشت.

وی با تاکید براینکه صدای هیات فوتبال زمانی شنیده خواهد شد که خبرنگاران در کنار ما باشند، اظهار داشت: هیات فوتبال خانه ورزش خبرنگاران و رسانه ها نیز خانه این هیات است و امید است در کنار یکدیگر راهکاری برای تعالی این رشته ورزشی و رسیدن به جایگاه اصلی پیدا کنیم.

بلباسی، رعایت اخلاق و اخلاقمداری در رشته های ورزش ازجمله فوتبال را امری بسیار ضروری خواند و با اشاره به اینکه در خانواده فوتبال این استان همدلی ها کمرنگ و ضعیف شده است که باید این مهم تقویت شود و از طرفی نیز باید مردم را که از این رشته ورزشی فاصله گرفته اند را دوباره به این سمت سوق داد، افزود: فوتبال زنجان با فوتبال سایر استان های کشور فاصله دارد که این نیز باعث شده است تا مردم زنجان از این رشته ورزشی فاصله بگیرند.

وی با تاکید براینکه با وجود همه مشکلات، فوتبال زنجان از بازیکنان، مربیان و داوران مجرب و توانمندی برخوردار است، اظهار داشت: افسانه چترنور که خانم گل لیگ فوتبال برتر ایران است و علی دایی نیز این مهم را به ایشان تبریگ گفته است از بازیکنانی است که در این استان تربیت شده است که این نشان از ظرفیت، پتانسیل و توانمندی های این رشته ورزشی زنجان است.

به گزارش ایرنا، در مجمع انتخابات هیات فوتبال استان زنجان که روز دوشنبه /۱۰ آبان/ با حضور "شهاب الدین عزیزی خادم" رییس فدراسیون این رشته ورزشی برگزار شد، بلباسی با کسب ۱۱ رای از ۲۱ رای ماخوذه به این سمت برگزیده شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha