۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۸:۲۱
کد خبرنگار: 926
کد خبر: 84535763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳۰ بسته معیشتی در قشم توزیع شد

۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۸:۲۱
کد خبر: 84535763
۲۳۰ بسته معیشتی در قشم توزیع شد

قشم- ایرنا- فرمانده ناوتیپ ذوالفقار قشم گفت: در نوزدهمین مرحله کمک‌های مومنانه ۲۳۰ بسته معیشتی توسط این ناوتیپ در بین مردم نیازمند توزیع شد.

ناوسالار یکم اسکندر میرشکاری نسب شامگاه سه‌شنبه در آیین توزیع مرحله نوزدهم کمک‌های مومنانه در قشم افزود: در راستای مشارکت در همدلی و کمک مومنانه، ۹۲۰ میلیون ریال در قالب بسته‌های چهارصد میلیون ریالی در میان نیازمندان و اقشار آسیب دیده بحران کرونا توزیع شد.

وی ادامه داد: در این بسته‌ها اقلام ضروری معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن، حبوبات، روغن، شکر و ماکارونی وجود دارد که با حفظ کرامت نیازمندان، بین ایشان توزیع می‌شود.

فرمانده ناوتیپ ذوالفقار قشم تصریح کرد: حفظ عزت و کرامت انسانی در این طرح ضرورت دارد و بنابراین، بسته‌های حمایتی مقابل در منازل قرارداده می‌شود.
وی تاکید کرد: کمک‌های مومنانه فعالیتی پسندیده است که به علت شیوع بیماری کرونا و با هدف حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از این بیماری آغاز شد و ادامه دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha