۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84535891
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه کتاب در ملایر گشایش یافت

۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴
کد خبر: 84535891
نمایشگاه کتاب در ملایر گشایش یافت

همدان- ایرنا- نمایشگاه بزرگ کتاب در آستانه فرا رسیدن هفته کتاب، از سوی انتشارات نارنج تهران در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر گشایش یافت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در آیین بازگشایی نمایشگاه کتاب در ملایر اظهار داشت: این نمایشگاه با تخفیف ۵۰ درصدی برای شهروندان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی دایر شده است.

حجت الاسلام «طالب ترکاشوند» افزود: ۴۰۰ عنوان کتاب با موضوع‌های مختلف کودک و نوجوان، روانشناسی، رمان، علمی، ادبی و تاریخی در قالب ۱۴ هزار جلد کتاب ارایه شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه توسط انتشارات نارنج تهران در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر واقع در خیابان شهید رجایی دایر شده و تا ۱۵ آذر از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ عصر آماده بازدید علاقه‌مندان است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال این نخستین دوره برپایی نمایشگاه کتاب در شهرستان ملایر است که با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ترکاشوند با اشاره به استقبال خوب شهروندان از نمایشگاه بزرگ کتاب، افزود: برپایی این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است و به تعداد کتاب‌ها و موضوع‌ها نیز هر روز اضافه می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان تا اول آذر با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» برگزار می‌شود.

شهرستان ملایر دارای ۲۲ باب کتابخانه شامل ۱۰ باب شهری و ۱۲ باب روستایی با حدود ۲۱۰ هزار نسخه کتاب و بیش از ۱۱ هزار عضو فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha