۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر در سقز کشف شد

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی سقز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان موفق به کشف و ضبط ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ صیدعلی صفری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید فرماندار این شهر از مواد مخدر و سایر اقلام کشف شده در این شهرستان اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موفق به کشف این مقدار مواد مخدر شدند و در این زمینه ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح ماموران انتظامی این شهرستان هفت خودرو، ۱۳ موتورسیکلت و ۱۴ خودرو اسقاطی سرقتی را کشف و ضبط کردند و در این زمینه ۱۱ سارق را نیز دستگیر کردند.

فرماندار سقز نیز در حاشیه بازدید از اقلام کشف شده گفت: تلاش های سبزپوشان نیروی انتظامی، مبارزه با مواد مخدر، آگاهی و پاسگاه های مستقر در شهرها و روستاها در راستای امنیت اجتماعی ارزشمند است.

کامیل کریمیان اظهار داشت: تلاش های مجموعه انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر و امنیت اجتماعی قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: قوام با تدبیر نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و هوشمندی در برابر سوداگران مرگ و ناامن کنندگان اجتماع، قابل تقدیر است.

فرماندار سقز هوشیاری، اقتدار، جدیت،‌ حس تعهد، شجاعت و شهامت، امین بودن نیروی انتظامی  برای مردم را قابل توصیف و تقدیر برشمرد و گفت: نیروی انتظامی با درایت عمل کرده است و شهروندان به پلیس اعتماد دارند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha