عضو ارشد کانون پرورش فکری هرمزگان به مرحله کشوری قصه‌گویی راه یافت

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت:آناهیتا محلفی عضو ارشد کانون پرورش فکری این استان در بخش‌ «ملی» به مرحله کشوری بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت.

به گزارش ایرنا، پروین پشتکوهی چهارشنبه شب به رسانه ها اعلام کرد: با معرفی قصه‌گویان برتر مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، آناهیتا محلفی عضو ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با قصه «تولد یک قلب» به مرحله کشوری این جشنواره راه یافت.

وی افرود: مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۴ مهر با برگزاری افتتاحیه نمادین به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی و در شهر توس در بخش‌های «ملی»، «آیینی‌سنتی» و «قصه‌گویی با زبان اشاره» برگزار و به صورت متمرکز تا ۱۵ آبان ادامه داشت.

پشتکوهی گفت: در این بخش از جشنواره، آناهیتا محلفی عضو ارشد کانون هرمزگان با قصه «تولد یک قلب» در بخش‌ «ملی» به مرحله کشوری راه یافت و برای علاقه‌مندان به قصه‌گویی پخش آنلاین داشت.

به گفته مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان، برگزیدگان نهایی بخش ملی در مراسم پایانی جشنواره بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی خواهند شد.

مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی همزمان با شب یلدا ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha