۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۸:۲۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84536978
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد: کاهش تورم مطالبه مهم مردم است

۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۸:۲۴
کد خبر: 84536978
امام جمعه گناباد: کاهش تورم مطالبه مهم مردم است

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: تورم و افزایش قیمتها بویژه نرخ کالاهای اساسی مشکلات بسیار ایجاد کرده که تلاش دولتمردان برای رفع این معضل از مهمترین مطالبات مردم است.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز پنجشنبه طی گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی را اولویت برنامه های خود قرار داده است افزود: مشکلات معیشتی و گرانی کالاها تنگناهای بسیار برای مردم ایجاد کرده و دولتمردان باید با رویکرد جهادی با تمرکز بیشتر در کنترل قیمت ها و متوازن کردن آنها هر چه زودتر نور امید را به جامعه برگردانند.

وی ادامه داد: جلوگیری از گرانی بیشتر قیمت سیمان و بازگرداندن آن به قیمت قبلی و تلاش برای تعدیل قیمت آهن در حدود دو ماه ابتدایی دولت سیزدهم ثابت کرد بر خلاف تصور بعضی که فکر می‌کنند هر کالایی گران شد، دوباره ارزان نمی شود و دست دولت در برطرف کردن مشکلات بسته است، می‌توان با عزم و تلاش جهادی نرخ کالاها را کاهش داد.

امام جمعه گناباد گفت: مردم از دولت سیزدهم انتظار دارند با همین روحیه جهادی و مدیریت انقلابی که قیمت سیمان و آهن را کاهش داد برای رفع گرانی کالاها از جمله کالاهای اساسی و مواد غذایی نیز تلاش کند.

وی افزود: رییس جمهوری و دولتمردان باید با رویکرد جهادی و انقلابی کاهش تورم را اولویت کارهای خود قرار دهند و با برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای رفع این معضل بکوشند.

حجت الاسلام صادقی نسب، رفع مشکلات معیشتی را مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب و مردم دانست و با اشاره به وعده دولت سیزدهم برای کاهش قیمت و عرضه کالاهای اساسی با نرخ مناسب تا آذرماه سالجاری ادامه داد: تا این موعد زمان زیاد باقی نمانده است و این دولت باید برای افزایش اعتماد عمومی تلاش کند.

وی بهره گیری از ظرفیتهای منطقه ای برای رفع بیکاری قشر جوان جویای کار و توسعه زیرساختها را از دیگر مطالبه مردم گناباد دانست و گفت: دولت باید بطور واقعی و عملی مشکلات را رفع کند و مردم زمانی که مشاهده کنند تنگناهایشان یکی بعد از دیگری رفع می شود، اعتمادشان به دولت بیش از پیش افزایش می یابد.

امام جمعه گناباد سفرهای استانی رییس جمهوری و هیات دولت به استانهای مختلف و بررسی مسائل و مشکلات مناطق محروم را یکی از راهبردهای نظام جمهوری اسلامی و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در عرصه خدمت به مردم دانست.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha