۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84537211
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بیش از۲۷ هزار نفر در پلدشت دُز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند

ارومیه- ایرنا- فرماندار پلدشت گفت: ۲۷ هزار و ۲۸۱ نفر در این شهرستان، دُز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند که رقمی قابل توجه است.

صادق حبیب زاده روز پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در پلدشت افزود: البته ایمنی کامل با تزریق دُز دوم واکسن کرونا ایجاد می شود که شهروندان باید به این امر، توجه ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: مردم جهت استفاده از نوبت دوم و سوم هرچه سریع تر با مراجعه به مراکز واکسیناسیون شهرستان اقدام به تزریق واکسن کرونا کنند.

فرماندار پلدشت با اشاره به آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان که به حالت قرمز در آمده، بیان کرد: ارائه خدمات در همه بخش ها به ویژه بخش های دولتی، منوط به داشتن کارت واکسن کروناست.

حبیب زاده با بیان اینکه متاسفانه بعد از گذر از پیک‌های کرونا شاهد عادی انگاری و عدم رعایت موازین بهداشتی توسط مردم و برخی از دستگاه ها هستیم، ادامه داد: اعضای ستاد از تمام ظرفیت های شهرستان ازجمله رسانه ها در راستای اطلاع رسانی اخبار و اطلاعات مربوط به کرونا و همچنین تمهیدات لازم جهت اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی به عمل آورند.

به گزارش ایرنا، در این جلسه نهادهای مختلف گزارشی از فعالیت های خود ارائه کردند.

طبق آخرین آمار ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، ۸۰ درصد افراد بالای ۱۸ سال و حدود ۷۰ درصد افراد ۱۲ تا ۱۷ سال در پلدشتدُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند؛ همچنین بیش از ۵۰ درصد مردم این شهرستان هر ۲ دُز واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

پلدشت در حال حاضر نزدیک به ۴۵ هزار نفر جمعیت دارد که پیش بینی می شود حدود ۳۰ هزار نفر از آنها بالای ۱۸ سال باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha