۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 3134
کد خبر: 84538148
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سمنان: مذاکرات نتیجه محور در دستور کار دولت است

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: دولت سیزدهم قواعد بازی برجام را تغییر داد و مذاکرات نتیجه محور را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلی این شهر ابراز داشت: پیشرفت هسته‌ای در این مدت به همراه پشتوانه مردمی باعث می‌شود دست مذاکره کنندگان پر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در ادامه با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: زمانی که مردم ایران برای مطالعه می گذارند بسیار پایین است و همانطور که فرهنگ کتابخوانی از تاکیدات مقام معظم رهبری است باید بیشتر از آن استقبال شود.

مطیعی بیان کرد: اگر از نظر اقتصادی خرید کتاب امکان‌پذیر نیست می‌توان از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی در مطالعه بهره برد. 

امام جمعه سمنان گفت: از هفته آینده در مصلی نیز غرفه فروش کتاب برقرار می‌شود که نمازگزاران بتوانند از تازه های نشر بهره ببرند.

مطیعی بیان کرد: خانواده شهدا در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان نتوانستند با وی دیدار داشته باشند اما با سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به سمنان زمان کوتاهی پس از آن این وعده عملی شد. 

مطیعی بیان کرد: امید است نیازها و مشکلات خانواده‌های شهدا که علاوه بر نیازهای مادی نیازهای معنوی  را نیز شامل می شود حل شود.

امام جمعه سمنان در پایان به تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از جوانان در مسند کار اشاره کرد و گفت: از هفته آینده نمازگزاران می‌توانند علاوه بر حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس و حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد، از محضر حجت‌الاسلام محمدعلی قدس‌پور نیز که روحانی جوا و پرشور است به عنوان امام جمعه موقت سمنان بهره ببرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha