فرماندار شهرستان ری: بازدید امروز رییس جمهوری از کهریزک سرزده بود

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرری اعلام کرد: دیدار امروز رییس جمهوری از آسایشگاه سالمندان خیریه کهریزک و مرکز بازپروری معتادان متجاهر در شهرستان ری سرزده بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در باره سفر رییس جمهوری به این شهرستان گفت: پیرو جلسه شورای اجتماعی، امروز به صورت سرزده آیت الله سید ابراهیم رییسی از مرکز مهر سروش (بازپروری معتادان متجاهر و آسایشگاه سالمندان کهریزک) بازدید کرد.

حسین توکلی کجانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این سفر که استاندار تهران  و فرمانده انتظامی تهران بزرگ رییس جمهوری را همراهی می کردند در حوزه مسائل و آسیب های اجتماعی، شرایط سالمندان و معلولان مباحثی مطرح شد.

وی افزود: در جریان این بازدید مدیر،‌ پزشکان و مددکاران مجتمع کهریزک توضیحات لازم درخصوص فعالیت ها و اقدامات درمانی و حمایتی خود بیان کردند و مددجویان حاضر نیز،‌ از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با رئیس جمهوری مطرح کردند.

روابط عمومی آسایشگاه خیریه سالمندان کهریزک نیز اعلام کرد: رییس جمهوری به صورت سرزده امروز جمعه ۲۱ آبان برای عیادت و ملاقات با سالمندان در این مرکز حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این آسایشگاه با سالمندان و معلولان و کارکنان واحدهای مختلف این مرکز گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا، آسایشگاه خیریه کهریزک با همت والای شادروان دکتر حکیم زاده از سال ۱۳۵۱ با مختصر امکانات ابتدایی و همراهی یاران وی با اسکان انگشت شمار سالمندان نیازمند و بی سرپرست، فعالیت خود را آغاز کرد. آسایشگاه کهریزک هم اکنون در ۴۲۰ هزار مترمربع مساحت و ظرفیت بستری هزار و ۷۵۰ نفر مددجو مشغول خدمت رسانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha