۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱
کد خبر: 84538166
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فرمانداری پیشوا معارفه شد

۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱
کد خبر: 84538166
سرپرست فرمانداری پیشوا معارفه شد

تهران-ایرنا- مراسم معارفه "ابراهیم تاجیک نوری" به عنوان سرپرست فرمانداری پیشوا با حضور "محسن منصوری" استاندار تهران برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز جمعه در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) پیشوا برگزار شد، از تلاش های حسین عباسی فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

امام جمعه پیشوا در این مراسم گفت: برگزاری مراسم معارفه فرماندار در بین مردم و در نماز جمعه که پیش از این در ادارات و بین تعداد محدودی از مسئولان صورت می گرفت، ابتکار بسیار خوب استانداری تهران است که موجب وفاق بیشتر مردم با مسئولان می شود.

حجت الاسلام روح الله باقری افزود: نماز جمعه از زمان پیامبر اسلام تا کنون، جزو موثرترین تجمعات مردمی بوده است که بزرگترین کارها و حرف ها در آن انجام می شود و حضور مسوولان در این نماز باعث می شود که مردم بیش از پیش خود را به نظام وابسته بدانند .

وی اظهار داشت: معرفی فرماندار در نماز جمعه شهرستان پیشوا اتفاق مبارکی است که قطعا همراهی تمامی مسئولان و مردم را در رفع مشکلات به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: برخی از مردم از این که به مسئولان دسترسی ندارند گلایه هایی دارند که قطعا این حضور که در دو هفته گذشته استاندار تهران ان را رقم زده باعث می شود تا مردم بدون واسطه مشکلات خود را مطرح کرده و در صدد رفع آن بر آیند.

باقری با تقدیر از تلاش فرماندار سابق پیشوا گفت: مسوولیت امانتی الهی است که از آن باید برای رفع مشکلات مردم استفاده کرد، اگر مسوولان با یکدیگر اختلاف نظرهایی داشته و یا موضع گیری هایی دارند فقط و فقط بخاطر مردم است و هوای نفس در آن جایی ندارد.

وی از تمامی مسوولان، گروه های سیاسی، خانواده معظم شهدا و موثرین پیشوا خواست تا با فرماندار جدید شهرستان برای رفع مشکلات مردم همراهی لازم را داشته باشند.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha