شمار جانباختگان کرونا در فسا به ۴۰۰ نفر رسید

شیراز-ایرنا-مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: بیماری کووید ۱۹ در شهرستان فسا تاکنون جان ۴۰۰ نفر از مبتلایان به این بیماری در این شهرستان را گرفته است. 

صادق مهدوی نیا روز شنبه اظهار داشت: شهرستان فسا در محاصره شهرستانهای قرمز کرونایی قرار دارد.

به گفته وی،واکسیناسیون عمومی و رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین راه در کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از این بیماری است.
 وی اضافه کرد: تعداد مراجعات به درمانگاه ویژه  کرونا و تعداد بیماران بستری در اثر ابتلا به بیماری کرونا در این شهرستان رو به افزایش است. 

مهدوی نیا با اشاره به افزایش ذخیره و سهمیه دریافتی واکسن، از افراد  بالای ۱۲ سال خواست تا  قبل از شروع فصل سرما و شیوع موج های جدید بیماری و جهش های جدید ویروس با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، علیه کرونا واکسینه شوند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت:  رنگ شهرستان نارنجی و پرخطر است و بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسئولان، تلقیح واکسن کرونا  و افزایش نظارت ها و رعایت ها بستگی دارد.

مهدوی نیا از شهروندان خواست از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری کنند.

وی بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شستشوی دستها ، بازبودن پنجره ها ، تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha