۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۰۷
کد خبرنگار: 2188
کد خبر: 84539749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال بانوان کیان‌ نیشابور به خاتون بم باخت

مشهد- ایرنا- تیم فوتبال بانوان خاتون بم در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، روز شنبه در برابر کیان نیشابور با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی رسید.

در این دیدار که عصر امروز در ورزشگاه تختی نیشابور برگزار شد برای تیم خاتون بم، که سابقه ۷ دوره قهرمانی در لیگ برتر را دارد، نگین زندی سه گل به ثمر رساند و زهرا قنبری، دارنده عنوان خانم گل فوتبال ایران، نیز ۲ گل وارد دروازه کیان نیشابور کرد. 

این نخستین حضور یک تیم فوتبال بانوان از استان خراسان رضوی در سطح لیگ برتر کشور است.
تیم کیان نیشابور که عنوان قهرمانی دوره قبل لیگ دسته اول بانوان کشور را دارد، در هفته دوم رقابت ها، روز جمعه ۲۸ آبانماه در ایلام به مصاف پالایش گاز ایلام می رود.
سرمربی تیم کیان نیشابور در پایان دیدار امروز این تیم به خبرنگار ایرنا گفت: بازی سختی مقابل قهرمان ۷ دوره این رقابت ها داشتیم و متاسفانه بازی را در خانه واگذار کردیم.
سمانه جعفری افزود: تیم بم تیم خوبی است که به خوبی پشتیبانی می شود و بازیکنان ملی پوش زیادی هم دارد.
وی ادامه داد: امسال اولین دوره حضور ما در لیگ برتر است و بازیکنان جوان ما تجربه کافی را برای مقابله با تیم پرقدرتی نظیر خاتون بم را نداشتند.
جعفری اظهار کرد: ما تیم خوبی داریم ولی با توجه به اینکه تیم خیلی دیر بسته شد متاسفانه تمرینات بدنسازی مناسبی نداشتیم و رسیدن به سطح آمادگی مطلوب زمان بر خواهد بود.
وی با بیان اینکه امسال اولین حضور یک تیم از خراسان رضوی در این مسابقات است، خاطرنشان کرد: به هر ترتیب باید این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم تا در سال های آینده با برنامه ریزی بهتر نتایج مطلوب تری کسب کنیم.
سرمربی تیم کیان نیشابور گفت: احتیاج به تمرین برای کسب آمادگی بیشتر داریم اما زمان هایی که برای تمرین های ما اختصاص پیدا می کند مناسب نیست و در حالی که مسابقات ما ساعت ۱۳ برگزار می شود زمین چمن ساعت ۲۰ در اختیار ما قرار می گیرد که نیازمند حمایت هیات فوتبال شهرستان هستیم.
جعفری با اشاره به کمک و همکاری برخی مسوولان گفت: احتیاج به وحدت و کمک بیشتری در شهرستان داریم و شرایط سختی به عنوان تیم خصوصی داریم در حالی که تیم های شهرهای دیگر مانند بم، سیرجان و اصفهان به شدت از سوی مدیران شهری و بنگاه های اقتصادی حمایت می شوند و اعلام می کنیم که هر نهاد مالی و واحد صنعتی که متقاضی در اختیار گرفتن تیم در نیشابور باشد، آماده انتقال آن هستیم.
مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha