۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۲۲
کد خبر: 84540622
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۴۳ کیلو گرم تریاک از یک خودرو در محور هراز کشف شد

۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۲۲
کد خبر: 84540622
۴۳ کیلو گرم تریاک از یک خودرو در محور هراز کشف شد

ساری- ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران از کشف ۴۳ کیلوگرم تریاک با توقیف یک دستگاه خودرو در محور هراز خبر داد. 

به گزارش امروز یکشنبه روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران سرهنگ "علیرضا ثقفی" گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان روز گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر با خبر شدند.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر که با استفاده از خودرو از استان تهران به سمت مازندران در محور هراز اقدام به قاچاق موادمخدر می کردند، شناسایی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران با اشاره به شناسایی خودروی متهمان در محور هراز از هماهنگی قضائی برای دستگیری متهمان خبر داد و افزود: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، خودرو متهمان متوقف و در بازرسی از آن ۴۳ کیلوگرم تریاک کشف شد .
وی از دستگیری ۲ متهم از اعضای باند موادمخدر خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
سرهنگ ثقفی ازشهروندان خواست ،برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

باند سارقان سیم برق شرق مازندران متلاشی شد 

نیروی انتظامی مازندران همچنین به نقل از جانشین انتظامی استان از انهدام باند سارقان حرفه ای سیم و کابل برق با ۴۲ فقره سرقت در شرق استان خبر داد.  
سرهنگ سید موسی حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان های نکا، بهشهر، گلوگاه، میاندرود ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی وکلانتری شهرستان نکا به ۲ سارق سابقه دار مشکوک و با رصد اطلاعاتی و به محض حضور در شهرستان نکا در یک عملیات ضربتی پس از هماهنگی قضائی، سارقان را دستگیر کردند.
جانشین انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده تاکنون به ۴۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در استان مازندران وگلستان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: سارقان با شگرد خاص و با لباس اداره برق و خدمات شهرداری در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت و پس از انتقال اموال مسروقه به استان های همجوار اقدام به فروش سیم وکابل برق سرقتی می کردند.
سرهنگ حسینی به نقش مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و بیان داشت: شهروندان ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک موضوع را بلافاصله با شماره تماس۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha