۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۰:۱۰
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 84541130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دومین شب مفقودی چهار تن در کویر شاهرود با بی‌خبری از آنان ادامه یافت

شاهرود- ایرنا- دومین شب مفقودی چهار کویرنورد در کویر شاهرود در حالی با بی خبری از آنان ادامه یافت که فرماندار شاهرود می‌گوید: نیروهای امدادی همچنان در حال تلاش برای یافتن این چهار نفر در منطقه خارتوران بیارجمند شهرستان شاهرود هستند.

ابوطالب جلالی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نشست بررسی راه های دسترسی سریع و مناسب به چهار کویر نورد گرفتار در کویر هم اکنون با حضور برخی از مسوولان شهرستان در روستای زمان آباد شاهرود در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه تاریکی شب سبب شد تا عملیات جستجوی هوایی متوقف شود، افزود: درخصوص مسیر این افراد که از گروه جدا شده بودند اطلاعات کافی داریم و از آنجایی که از تجهیزات مناسب برخوردار بودند این احتمال وجود دارد که شب را در مکانی مستقر شده باشند بنابراین ادامه عملیات جستجو از ابتدای صبح دوشنبه پیگیری می‌شود.

فرماندار شاهرود یادآور شد: این گروه ۳۰ نفره مردان شامل ۱۰ خودروی کمک دار بود که از بعد از ظهر جمعه در کویر خارتوران گرفتار شده بودند.

جلالی افزود: این خودروها ابتدا در باتلاق گرفتار و سپس رهاسازی شدند اما به دلیل تمام شدن سوخت هنوز در محل حضور دارند.

وی با بیان اینکه عملیات سوخت رسانی به خودروها صبح دوشنبه انجام می شود، تصریح کرد: بعد از ظهر یکشنبه در زمان یافتن گمشدگان مشخص شد چهار نفر از آن ها به دنبال نیروی کمکی با پای پیاده راهی روستاهای اطراف شدند که تاکنون به مقصد نرسیدند.

جلالی ادامه داد: ۲ تن دیگر نیز به دلیل ناخوش احوالی توسط بالگرد به بیارجمند و سپس با خودرو به شاهرود منتقل شدند و ۲۴ نفر دیگر با دریافت آذوقه مناسب در همان محل در کنار خودروها اسکان داده شدند تا صبح دوشنبه بازگردند.

به گزارش ایرنا، ۳۰ طبیعت گرد از چهارشنبه گذشته از دهستان طرود در جنوب شاهرود وارد کویر شدند و قرار بود روز جمعه از منطقه اسب‌کشان وارد بیارجمند در جنوب شرقی شهرستان شوند که این اتفاق رخ نداد.

خودروهای این افراد در ۴۵ کیلومتری روستای احمدآباد بخش بیارجمند شاهرود در باتلاق گرفتار و برنامه‌های آنان دچار اختلال شد.

بیارجمند در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرقی شاهرود است و تا مرکز استان سمنان ۳۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha