عضویت در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی رایگان است

مشهد- ایرنا- مدیرکل کتابخانه‌های خراسان رضوی گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب، عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان از ۲۴ تا ۲۶ آبانماه رایگان است.

حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب از امروز این برنامه در استان به اجرا درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: در آغازین ساعات امروز با حضور کتابداران، زیارت حرم رضوی و تجدید میثاق با امام مهربانی ها انجام شد تا شروعی برای اجرای برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های خراسان رضوی اضافه کرد: اجرای طرح‌های سراسری عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی در کتابخانه‌های عمومی استان از جمله این برنامه‌هاست.
حجت‌الاسلام سبزیان افزود: علاقه‌مندان برای استفاده از این طرح و عضویت در کتابخانه‌های عمومی باید به نشانی http://libs.plib۳۱.ir مراجعه کنند و پس از انتخاب کتابخانه، در صورتی که گزینه کد تخفیف برای کتابخانه مورد نظرشان در بالای صفحه فعال باشد، بر روی آن کلیک کنند. 
وی گفت: در مرحله بعد نیز پس از وارد کردن کد ملی و شماره تماس، در صورتی که متقاضی در کتابخانه‌های عمومی عضو نباشد و یا پیش‌تر به سقف مجاز دریافت کد نرسیده باشد، کد تخفیف برای او پیامک خواهد شد که متقاضی پس از این مراحل می‌تواند در مهلت مشخص شده به کتابخانه مراجعه کرده و از تخفیف مورد نظر استفاده کند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی افزود: طرح بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی نیز در کتابخانه‌های عمومی استان همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود و اعضایی که منابع امانی خود را در تاریخ‌های ۲۲ آبان تا اول آذرماه به کتابخانه‌ها برگردانند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرائم دیرکردی خواهند شد.
هفته کتاب و کتابخوانی از امروز، ۲۴ آبان، آغاز شده‌ است.

۲۲۲ باب کتابخانه نهادی و مشارکتی در استان ۶.۸ میلیون نفری خراسان رضوی فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha