۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84541748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عمده فروشان تهران به کسبه بجنورد صورت حساب نمی دهند 

بجنورد- ایرنا - رییس اتاق اصناف بجنورد گفت: تولید کنندگان، عمده فروشان و توزیع کنندگان در استان های بزرگ از جمله تهران بابت کالاهای فروخته شده، صورت حساب (فاکتور) ارائه نمی کنند و همین امر کسبه این شهر و استان را دچار مشکل کرده است.

مهدی امیدوار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فروشندگان در تهران برای فرار از مالیات از ارائه فاکتور خودداری می کنند که این امر در نهایت کسبه ها در شهرهای کوچک دچار مشکل می کند.

رییس اتاق اصناف بجنورد تصریح کرد: نبود فاکتور سبب شده تا کسبه به دنبال فاکتورهای صوری و غیرواقعی باشند تا در بازرسی ها با چالش روبه رو نشوند.

امیدوار گفت: فروشندگان در تهران، با هر قیمت که می خواهند، اجناس را عرضه و از ارائه فاکتور خودداری می کنند و کسبه شهرستان ها هم ناچار به خرید با شرایط کنونی هستند و در این زمینه در زمان بازرسی با مشکل روبه رو می شوند.

وی افزود: فروشندگان در تهران  تمایلی ندارند تا قیمت های فروش در جایی ثبت و مشخص شود از این رو فاکتور برای کسبه ما صادر نمی کنند، علاوه بر آن از این فعالان اقتصادی درخواست می کنند وجه اجناس خریداری شده را به چند شماره حساب واریز کنند.

رییس اتاق اصناف بجنورد تصریح کرد: عمده فروشان به واریز وجه کالای خریداری شده به یک شماره حساب راضی نمی شوند و کسبه را وادار می کنند پول را به چند حساب انتقال دهند.

در بجنورد مرکز خراسان شمالی ۱۶ هزار کسبه فعالیت دارند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha