۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84541814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از هزار جلد کتاب در بین کانون‌های مساجد کردستان توزیع می‌شود

سنندج- ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: بیش از هزار جلد کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در بین کانون های مساجد استان توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا، کامل گلباغی روز دوشنبه در ابتدای کارگاه آموزشی کتابداری ویژه کتابداران کتابخانه‌های عمومی مساجد سنندج اظهار داشت: علاوه بر اهدای کتاب از دیگر برنامه‌های ما به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ۲ باب کتابخانه عمومی مساجد در مرکز استان و هشت باب در شهرستان‌های تابعه افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کتابخانه‌ها هم با کتاب و تازه‌های نشر تجهیز می‌شود، افزود: ۶۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان فعال است که در بیشتر آنها کتابخانه هم راه‌اندازی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان اضافه کرد: بیشتر کتابخانه‌های مساجد استان دارای دو یا سه قفسه کتاب هستند و تعداد ۶۳ باب کتابخانه مخزن دار موجود در کانون مساجد در سامانه ثبت شدند.

گلباغی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی امروز هم با  شرکت ۳۰ نفر از کتابداران و مدیران مسوول کانون های مساجد شهرستان سنندج برگزار شده است، گفت: نحوه راه اندازی کتابخانه های مساجد، سازماندهی منابع و توسعه پیشرفت فضای کتابخانه و منابع کتابخانه، آشنایی با فعالیت های فرهنگی متنوع و نحوه اجرای آن و انتشار این فعالیت ها در فضای مجازی تشویق افراد دیگر از جمله سرفصل های این دوره آموزشی است.

کارگاه آموزشی کتابداری با تدریس حیدر رحمتی از مسوولان کتابخانه های عمومی استان کردستان روز دوشنبه به صورت یک روزه و به مناسبت گرامیداشت بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

۲۴ تا ۳۰ آبان با عنوان هفته کتاب نامگذاری شده و به مناسبت گرامیداشت این هفته بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی در این ایام در کردستان پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha