۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84542118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال چوکا تالش برابر شهدای بابلسر به برتری رسید

رشت - ایرنا - در آغاز رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم چوکا تالش برابر شهدای بابلسر به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیمهای فوتبال چوکا تالش و شهدای بابلسر عصر دوشنبه در هفته اول مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور به مصاف هم رفتند که در نهایت چوکایی ها با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند.

این مسابقه به میزبانی تیم چوکا، در ورزشگاه پوریای ولی تالش، در یک هوای نیمه ابری و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

چوکا در نیمه اول این مسابقه برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشت و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آورد اما این فرصت‌ها به هدر رفت تا این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز تیم چوکا برتر از حریف خود ظاهر شد و چند موقعیت خطرناک نیز ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه ۷۷ روی یک حمله، ضربه بازیکنان چوکا به حامد حسن زاده مدافع تیم شهدای بابلسر برخورد کرد و توپ توسط این بازیکن درون دورازه قرار گرفت تا تیم چوکا با این گل به خودی، برنده این دیدار شود.

قضاوت این مسابقه را، حسین گنج خانی با کمک های محمد عبدلی و قاسمی برعهده داشتند که در جریان این دیدار، محمدجواد لورایی بازیکن تیم فوتبال شهدای بابلسر کارت زرد دریافت کرد.

تیم فوتبال چوکا در این دیدار با ترکیب اشکان توان، سیدایمان موسوی، محمد آشتیانی، جواد مولایی، میثم فردوسی ، میلاد پورمحسن ، امیرحسین میری، آرمین منفرد دوست، حسین حیدری ، محمد جعفی، جمیل نصیری و با سرمربیگری علی نظرمحمدی مقابل شهدای بابلسر قرار گرفت.

همچنین تیم شهدای بابلسر با ترکیب رسول مقصودی، سعید زارع ، سیداحمد شفیعی، احمد کیا، حمیدرضا بابایی، سیداحمد مهدی‌زاده ،حامد حسن‌زاده، محمدجواد لورایی، علیرضا مهدی‌زاده ، مهدی صالحی، ابوالفضل آذرنوشان و با سرمربیگری محمد قربانیان رو در روی چوکا قرار گرفت.

تیم فوتبال چوکا تالش به همراه سپیدرود رشت در گروه اول رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیمهای شهدا رزکان البرز ، ملی حفاری اهواز ، شهدا بابلسر، شهرداری بم ، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر، پیام توس مشهد، علم و ادب تبریز ، نیروی زمینی تهران، شهرداری بندرعباس، شهید اورکی اسلامشهر و نماینده قزوین همگروه هستند.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردارند که در نهایت، تیمهای برتر هر گروه به طور مستقیم، و برنده تیمهای دوم به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود می کنند.

تیم فوتبال چوکا تالش که فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور حضور داشت، با قرارگرفتن در رتبه شانزدهم، به لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد.

روز گذشته نیز تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور در هفته اول این مسابقات و در دیداری خانگی، موفق شد با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم شهرداری ماهشهر به برتری دست یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha