مهلت ارسال آثار به نمایشگاه هفته فرهنگی خوزستان در تهران ۱۴۰۰ تمدید شد

اهواز - ایرنا - دبیر اجرایی هفته فرهنگی خوزستان در "تهران ۱۴۰۰" گفت: مهلت ارسال آثار به نمایشگاه هفته فرهنگی خوزستان در "تهران ۱۴۰۰" تا یکم آذر امسال تمدید شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان،  الهام بهارزاده بیان کرد: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان، امسال برنامه‌ای با عنوان هفته فرهنگی خوزستان در "تهران ۱۴۰۰" را در ۲ بخش آزاد و موضوعی تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه بخش موضوعی شامل همدلی مردم در سیل، زلزله، تنش آبی، مناطق محروم و گردو غبار است، افزود: آثار در هشت رشته هنرهای تجسمی شامل نقاشی، پوستر، عکس، تصویرسازی، خوشنویسی، کاریکاتور، حجم و نقاشی‌خط برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی هفته فرهنگی خوزستان در "تهران ۱۴۰۰" ادامه داد: آثار پس از کارشناسی، در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری تهران به نمایش گذاشته می‌شود و هنرمندان می‌توانند آثار خود که جایگاه و ارزش فروش دارد را با مبلغ مناسب و منطقی به فروش بگذارند.

بهارزاده ‌با بیان اینکه مدت زمان برپایی نمایشگاه یک هفته است و درصدد هستیم تعدادی از هنرمندان را برای حضور در نمایشگاه به تهران اعزام کنیم افزود: هدف از هفته فرهنگی معرفی، دیده شدن و ایجاد انگیزه برای هنرمندان و نگاهی تازه به هنرهای تجسمی و مسوولان تهران به خوزستان است.

وی گفت: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به شماره همراه ۰۹۰۱۶۶۵۵۹۶۵ واتساپ کنند.

به گزارش ایرنا پیش از این مهلت ارسال آثار به این نمایشگاه تا ۲۰ آبان اعلام شده بود. زمان برگزاری این نمایشگاه هنوز اعلام نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha