۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۹:۰۳
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84542509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲ دستگاه تجهیزات آزمایشگاهی به لردگان و خانمیرزا اختصاص یافت
عکس تزئینی است.

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، ۳۲ دستگاه تجهیزات به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به آزمایشگاه‌های این شهرستان‌ها اختصاص داده شد.

حسین بامیری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: برای تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های شهری و روستایی لردگان و خانمیرزا سه دستگاه هماتولوژی به ارزش چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال به این شهرستان‌ها اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: در این راستا ۶ دستگاه فتومتر به ارزش ۶ میلیارد ریال در اختیار آزمایشگاه‌های شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا قرار گرفت.

بامیری تصریح کرد: همچنین هشت دستگاه اسپکتروفتومتر به ارزش چهار میلیارد ریال در اختیار آزمایشگاه‌های شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا گذاشته شد.

وی یادآور شد: به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا ۲ دستگاه میکسر هماتولوژی و شیکر لوله‌ای به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، چهار روتاتور به ارش ۸۰۰ میلیون ریال، هشت دستگاه میکروهماتوکریک و سانتریفیوژ و سرفیوژ به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تحویل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان‌ها شده است.

به گزارش ایرنا، لردگان در ۱۸۰ کیلومتری و آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا در ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha