آموزش و پرورش نیروهای متخصص و کارآمد زیادی دارد

تهران- ایرنا- نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: خانواده آموزش و پرورش نیروهای متخصص و کار آمد زیادی دارد باید شخصی را به عنوان وزیر معرفی شود که حوزه آموزش و پرورش را بشناسد و حداقل معلم بوده باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سید کاظم دلخوش اباتری روز سه شنبه در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، با اشاره به همراهی مجلس با دولت، گفت: مجلس دوست ندارد دشمنان در این شرایط از دولت خرده بگیرند و آنرا ناکارآمد جلوه دهند.

نایب رییس دوم کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس یازدهم گفت: خانواده آموزش و پرورش نیروهای متخصص و کار آمد زیادی دارد باید شخصی را به عنوان وزیر معرفی شود که حوزه آموزش و پرورش را بشناسد و حداقل معلم بوده باشد.

دلخوش با اشاره به سخنان رییس جمهوری برای دفاع از برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: جزوه برنامه‌های وزیر پیشنهادی برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوب است. فیاضی چگونه می‌خواهید لایحه رتبه بندی را عملیاتی کند در حالی که رییس سازمان برنامه و بودجه در مجلس گفت که یک پنجم اعتبار این لایحه را قبول می‌کنم.

وی خطاب به وزیر پیشنهادی آموزش و پروش، گفت: شما غیر انتفاعی خوانده‌اید و  در دفاعیه از موضوع مدارس غیر انتفاعی صحبتی نکردید. در برنامه پنجم توسعه، ۱۰ درصد  اعتبار برای مدارس غیر انتفاعی پیش بینی شده است و حتی در دفاعیه خود اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را تعریف نکرده‌اید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha