فیاضی می‌تواند تحول گسترده در آموزش و پرورش داشته باشد

تهران-ایرنا-رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش می‌تواند تحول گسترده ای در آموزش و پرورش ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، موسی غضنفرآبادی روز سه شنبه در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هفته پیش آقای مسعود فیاضی به عنوان وزیر پیشنهادی از سوی رییس جمهوری معرفی شد. بدون درنگ شبکه‌های معاند شروع به تخریب ایشان کردند که از جمله آنها مروجین سند ۲۰۳۰، اختلاس‌گران صندوق ذخیره فرهنگیان و افراد همیشه مدیر و پدرخوانده آموزش و پرورش هستند. 

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جبهه‌ای بزرگی از فرهنگیان و دلسوزان حمایت و موافقت خود را از وزیر پیشنهادی اعلام کردند.

غضنفرآبادی با بیان اینکه فیاضی نشان داد که می‌تواند تحول گسترده در آموزش و پرورش داشته باشد ، گفت: همکاران عزیز من نیز مثل شما زمانی که نام وزیر پیشنهادی را شنیدم اندکی تردید کردم اما با تحقیقاتی که انجام دادم و جلسه ای که در کمیسیون قضایی داشتیم نه تنها تردیدها برطرف شد که او را نیرویی قابل و توانمند یافتم. 

وی بیان کرد: یکی از موفقیت‌های یک مدیر فهم درست از مشکلات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها است و من این توانمندی و مسلط بودن بر موضوعات و مشکلات و ظرفیت‌های آموزش و پرورش در آقای فیاضی یافتم. با توجه به سوابق اجرایی که رییس جمهوری بیان کرد، برای من ثابت شد که او می‌تواند به عنوان یک مدیر هرچند ناشناخته، تحول آفرین باشد. 

این نماینده مجلس عنوان کرد: وزیر آموزش و پرورش باید کسی باشد که فارغ از اینکه از مجموعه باشد یا نباشد، باید باور قلبی به اهمیت آموزش و پرورش داشته باشد که آقای فیاضی این باور را دارند. آموزش و پرورش با بیش از ١۵ میلیون دانش‌آموز و یک میلیون و نیم معلم نظرات گسترده‌ای و مطالبات گسترده‌ای در آن وجود دارد و وزیر باید کسی باشد که از لایه لایه این پیشنهادها، درخواست‌ها و مطالبات رای و نظر صحیح را انتخاب کند و به کار ببندد.

وی در ادامه اظهار داشت: نکته مهم این است آقای رییس جمهور برای باند و جناح نیامده و اصلا حاضر نبودند وارد عرصه انتخابات شوند. با توجه به مشکلات جامعه و گرفتاری‌های کشور، دلسوزان، اکثر مردم ایران و مومنان از او درخواست کردند تا وارد عرصه انتخابات شوند. آیا رییس جمهوری که شب و روز خود را به خدمت گذاری به مردم اختصاص داده است مدیری را انتخاب می‌کند که از توانمندی لازم برخوردار نیست؟ قطعا او دلسوز است و مدیری را انتخاب می کند که دولتش موفق باشد و وزیری را انتخاب می‌کند که پاسخگو مطالبات مردم است.

 رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خاطرنشان کرد: شجاعت در تصمیم گیری یکی از نکات برجسته آقای فیاضی است و با تخصص، تعهد و دلسوزی که دارد می‌تواند آموزش و پرورش را در مسیر روشن و تحولی قرار دهد. 

غضنفرآبادی اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر جوان‌گرایی و به کارگیری جوانان، مومن، صالح و جهادی در عرصه‌های مختلف تاکید کرده‌اند و امروز یک جوان مومن، متدین، انقلابی و جهادی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش انتخاب شده است. 

وی خلاقیت، فکر روشن، جوان بودن، ابتکار، شجاعت و برخورداری از امید  را از ویژگی‌های فیاضی برشمرد و از نمایندگان خواست به او رأی مثبت بدهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha