۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84542901
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گیلان هفته بسیج میزبان سه هزار برنامه است

رشت - ایرنا - فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: طی هفته بسیج حدود سه هزار برنامه در بخش‌های مختلف در گیلان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد عبدالله پور روز سه شنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف، فرهنگی ، هنری ، ورزشی و اقتصاد مقاومتی است که از شنبه هفته آینده ۲۹ آبان آغاز  می‌شود و تا روز جمعه پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین افزود: برگزاری همایش اقتدار که به صورت کشوری و در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود نیز یکی از برنامه‌های مهم هفته بسیج گیلان است که چهارشنبه هفته آینده سوم آذرماه برگزار خواهد شد، ضمن اینکه گلباران مزار شهدا و برنامه‌های حوزه محرومیت زدایی نیز، از دیگر فعالیت های این هفته می‌باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان به برگزاری حدود یکهزار برنامه و مسابقه ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: رقابت‌های مختلف ورزشی در شته‌های مختلف نیز توسط بسیجیان در سراسر استان گیلان انجام می‌شود که این امر نیز یکی از برنامه‌های مهم هفته بسیج است.

سردار عبدالله پور در ادامه به بسیج و فعالیت‌های این قشر نیز اشاره کردو ادامه داد: با وجود اینکه بسیج می تواند تمامی مشکلات کشور را در تمامی عرصه ها برطرف کند، باید برای شناخت بسیج تامل بیشتری شود.

وی اضافه کرد: زمانی که مردم پای کار می آیند ، معجزه رخ می دهد و مشکلات با همت و اراده همه آحاد مردم و با تفکر بسیجی برطرف می‌شود که نمونه بارز آن را در مواسات و کرونا شاهد بودیم که هنکامی که مردم وارد صحنه شدند، چه کارهای بزرگی انجام شد.

واکسیناسیون ۹۱ درصد مردم گیلان در دوز اول 

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: با وجود اینکه استان در حوزه زیرساخت بهداشتی در رده‌های پایین کشور قرار دارد، اما در واکسیناسیون رتبه نخست را کسب کرد و حدود ۹۱ درصد مردم گیلان دوز اول واکسن را دریافت کردند که دلیل عمده آن، ورود بسیجیان در امر واکسیناسیون است.

سردار عبدالله پور اظهار داشت: در حوزه امنیت نیز نیروهای آموزش دیده زبده ای داریم و اگر روزی در نقاط مختلف گیلان دچار بحران شویم، نیروهای بسیجی پای کار خواهند آمد تا آن مشکل و بحران برطرف شود.

وی به شناسایی افراد محروم توسط این ارگان اشاره کرد و گفت: در طرح مواسات و کمک به قشر آسیب پذیر حدود ۱۴۸ هزار نفر را شناسایی کردیم و این آمار بیش ار نفرات تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی هستند که به این قشر ضعیف و آسیب پذیر کمک شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: تفکر بسیجی کلید طلایی برطرف شدن مشکلات است و اگر مسئولان در هر مشکلی و در هر عرصه ای به بسیج مراجعه کنند، آن مشکل برطرف خواهد شد و مدیریت اجرایی باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha