۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴
کد خبر: 84543239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش بینی اجرای افزون بر ۱۱ هزار برنامه هفته بسیج در فارس

شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی سپاه فجر استان فارس گفت: همزمان با هفته بسیج (۲۹ آبان تا پنجم آذر) ١١ هزار و ٥٣٢ برنامه مختلف در این استان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار قاسم علی‌پور، سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: این برنامه‌ها در سطح ۴۳ ناحیه مقاومت، معاونت‌های سپاه فجر استان و ۲۲ قشر بسیجی (بسیج اقشار) از جمله بسیج رسانه برگزار خواهد شد.
وی، شعار امسال هفته بسیج را ‘بسیج، پاره تن مردم’ عنوان کرد و ادامه داد: مجموعه‌های علمی بسیج به ویژه معاونت علمی و پژوهشی نیز همزمان با هفته بسیج برنامه‌هایی با رویکرد علمی تقدیم مردم خواهند کرد.
علی‌پور در خصوص تجمع بسیجیان گفت: این برنامه به صورت سراسری در روز سوم آذرماه همراه با بیانات رهبر معظم انقلاب وبه شکل ارتباط تصویری برگزار خواهد شد و در شیراز نیز این برنامه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.
او گفت: برنامه‌های هفته بسیج امسال در مجموع با موضوعات اقتصاد مقاومتی، علمی و پژوهشی، عدالت و مقابله با فساد، نقش زن در خانواده، عزت ملی و مرزبندی با دشمن، استقلال و آزادی، بسیج و سبک زندگی و معنویت و اخلاق برگزار خواهد شد.
معاون هماهنگی سپاه فجر استان فارس بیان کرد: همچنین همزمان با هفته بسیج شاهد برگزاری نمایشگاه طرح اسوه و پایگاه‌های مقاومت بسیج برتر به مدت سه روز در شیراز خواهد بود که در این نمایشگاه دستاوردهای پایگاه‌های برتر به نمایش گذاشته خواهد شد.
علی‌پور گفت: نمایشگاه علم و فناوری و تجلیل از چهره‌های شاخص علمی و با حضور انجمن‌های علمی و اجرای برنامه‌هایی همچون بازدید علمی از کارخانه‌ها و کمک به ارتقاء تحصیلی دانش‌آموزان به ویژه در نقاط کمتر برخوردار با کمک دانشجویان و استادان را نیز همزمان با هفته بسیج در استان خواهیم داشت.
وی اظهار داشت: همچنین همزمان با هفته بسیج از ۱۵۴ پروژه محرومیت زدایی شامل پروژه‌های عمرانی و اشتغالزایی با محوریت بسیج سازندگی بهره برداری به عمل خواهد آمد.
او افزود: اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و روستاها برای انجام ویزیت رایگاه و ارجاء به مراکز درمانی، اجرای طرح کمک مومنانه، تجلیل از کادر درمانی، تامین جهیزیه برای جوانان در آستانه ازدواج و همچنین برپایی جشن ازدواج دانشجویی، تجلیل از نویسندگان بسیجی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی کرسی آزاد اندیشی با هدف بیان کارآمدی نظام و انقلاب، رونمایی از آلبوم سرود مرکز آفریشن‌های هنری لارستان، اکران مستند شهید غلامرضا جعفری در ناحیه لارستان و گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم شهید استوار میمندی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان فارس است.
علی‌پور ادامه داد: همچنین در این هفته از کمک‌های مومنانه اصناف، بازاریان و خیرین نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی گفت: برگزاری یادواره شهدای حقوقدان، برگزاری برنامه بسیج جامعه زنان تحت عنوان نمایش اقتدار بانوان فاطمی، افتتاح مراکز مهد قرآنی بسیج، نذر رهایی زندانیان جرایم غیر عمد، یادواری شهدای دانش‌آموزی، خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران، عطرافشانی و میهمانی لاله‌ها ویژه قبور شهدا، یادواره شهدای محله تحت عنوان آبروی محله، تجلیل از بسیجیان نمونه و برپایی شب شعر بسیج از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است که در استان فارس برگزار خواهد شد.
او گفت: همچنین همزمان با هفته بسیج امسال مراسم داوری آثار کنگره جهانی محمد (ص) که اختتامیه آن در ۱۰ اسفند امسال برگزار خواهد شد نیز انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha