شهرداری بندرعباس در برابر نفت و گاز گچساران به پیروزی دست یافت

بندرعباس- ایرنا- تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در نخستین دیدار بازی های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در خارج از خانه به مصاف تیم نفت و گاز گچساران رفت و این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در نیمه نخست این دیدار شاگردان «امیر خلیفه اصل» در تیم شهرداری بندر عباس با همه تلاشی که از خود نشان دادند با یک گل شکست خوردند.
در نیمه دوم شهرداری برای جبران گل خورده رو به بازی تهاجمی آورد که حاصل آن یک ضربه پنالتی بود و  هادی دهقانی با ضربه ای دقیق توپ را در گوشه دروازه حریف جای داد تا بازی ۲ تیم باهم برابر شود.

تیم میهمان بعد از زدن گل تساوی به حمله های خود شدت داد و مهرداد عالی پور بهترین بازیکن این دیدار با یک ضربه سر دیدنی گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند تا نماینده هرمرگان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در نخستین دیدار سه امتیاز شیرین خارج از خانه به اندوخته خود واریز کند.
تیم شهرداری بندرعباس نماینده استان هرمزگان در گروه اول با تیم های چوکای تالش، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، شمس آذر قزوین، ایرانجوان بوشهر، شهدای بابلسر، پیام توس خراسان رضوی، نفت و گازگچساران، شهرداری بم، شهید اورکی اسلامشهر و  شهدای رزکان البرز هم گروه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha