۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۴۵
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84543572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمامی راههای گیلان باز است

۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۴۵
کد خبر: 84543572
تمامی راههای گیلان باز است

رشت - ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بارش باران در بیشتر محورها و برف در برخی مناطق کوهستانی استان گفت: در حال حاضر تمامی راههای استان باز و تردد در آنها برقرار است.

فریبرز مرادی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون ارتفاع  برف در محورهای اسالم - خلخال ۱۰ تا ۱۵  سانتیمتر،پونل - خلخال ۱۰ سانتیمتر و سیاهکل-دیلمان هفت سانتیمتر گزارش شده است.
مرادی خاطرنشان کرد: همچنین بارش خفیف برف محور ماسال - گیلوان را سفیدپوش کرده ؛ ضمن اینکه بارش برف در محورهای بلوردکان - خصیب دشت و حشمت آباد- کلیشم متوقف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان افزود :رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
مرادی یادآورشد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای گیلان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی تمامی محورهای مواصلاتی و ارتباطی استان های همجوار است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز در خصوص خسارتهای احتمالی به خبرنگار ایرنا گفت : خوشبختانه تا کنون هیچ مورد آبگرفتگی مشکل سازی برای مردم گزارش نشده و در موارد جزیی توسط دستگاههای اداری ذیربط ؛شهرداریها و دهیاریها رفع شده است .
امیر مرادی افزود: بیشترین بارش های امروز سه شنبه در استان در فومن ۷۶  میلیمتر ، لنگرود ۶۲ میلیمتر، لاهیجان ۵۶ میلیمتر ،صومعه سرا ۵۳ میلیمتر و آستارا ۵۲ میلیمتر ثبت شده است.
وی اظهار داشت: اکثر پل های آب نما در مناطق یاد شده ،  سرریز و بمنظور حفظ سلامت مردم امشب بسته می شوند.
هواشناسی گیلان پیش بینی کرد که بارش ها در استان تا فردا چهارشنبه تداوم داشته باشد.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha