یزد میزبان لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور  شد

یزد- ایرنا- دبیر هیات بدمینتون یزد گفت: مسابقه گروه چهارم لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌ هایی از یزد، سمنان، تهران و تبریز در مرکز این استان برگزار می‌شود.

جمال‌الدین نزاکتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقه‌ها از فردا(پنجشنبه ) ،۲۷ آبان‌ماه جاری به مدت ۲ روز در سالن حجاب مجموعه ورزشی طلاییه یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقه‌ها به میزبانی هیات بدمینتون یزد، زیرنظر فدراسیون کشور به صورت دوره‌ای و مجتمع با رعایت نکات بهداشتی پیگیری و در پایان تیم‌های اول و دوم به مرحله نهایی صعود می‌کند.

این فعال ورزشی یزد اظهار کرد: مسابقه‌های لیگ دسته اول بدمینتون قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور در مجموع در ۶ گروه در مناطق مختلف پیگیری می‌شود.

هم‌اکنون تیم‌های دانشگاه یزد و چادرملو اردکان در لیگ برتر کشور حضور دارد و آمار ورزشکاران بدمینتون استان که به صورت تفریحی در این رشته فعالیت می‌کنند حدود ۲ هزار نفر است که ۵۰۰ نفر آنها طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.

استان یزد با یک‌میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیأت ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه در ۱۱ شهرستان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha