۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۳۹
کد خبر: 84545016
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار هشترود خواستار جابجایی کتابخانه شهر نظرکهریزی شد

مراغه - ایرنا - فرماندار هشترود با اشاره به مکان‌سنجی نامناسب کتابخانه شهر نظرکهریزی در زمان ساخت، خواستار جابجایی آن شد.

به گزارش ایرنا، امین امینیان روز چهارشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی هشترود گفت: با توجه به قرار گرفتن این کتابخانه در معرض خطر و سیلاب و به خاطر جلوگیری از خطرات احتمالی، باید هر جه زودتر جابجا شود.

وی از افزایش ضریب اینترنت در روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: آموزش و پرورش هشترود و نظرکهریزی باید از ظرفیت برنامه شاد برای دانش آموزان در امر کتابخوانی استفاده کند.

وی زیر بنای توسعه فرهنگی را مطالعه دانست و افزود: ارتقاء توسعه فرهنگ با زبان فرهنگ و هنر سریعتر، مناسب تر و موثرتر است که بایستی به آن توجه شود. 

امینیان بر ترویج فرهنگ کتابخوانی در فضای مجازی تاکید و اضافه کرد: ترویج فرهنگ مطالعه موجب رشد و توسعه جامعه خواهد شد و کتابخانه‌ها از عوامل محرک فرهنگ و اجتماعی‌اند و باید به آن‌ها توجه بیشتری شود.

فرماندار هشترود از کمبود اعتبارات فرهنگی شهرستان انتقاد کرد و از  شهرداری های هشترود و نظرکهریزی خواست در واریز نیم درصد درآمد شهرداری‌ها به کتابخانه‌های عمومی کوتاهی نکنند. 

شهر نظرکهریزی با ۱۵ هزار نفر جمعیت در ۱۲۸ کیلومتری جنوب تبریز بین هشترود و مراغه واقع شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha