۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷
کد خبر: 84545112
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بسته‌های معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در جهرم توزیع شد

شیراز-ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم گفت: در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰بیش از ۴۹هزار و ۵۰۰ بسته معیستی در قالب طرح شهید سلیمانی بین افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

سرهنگ غلامعلی احمدی جابری، چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد:در طرح پایش و سلامت و غربالگری در محلات پیرامونی جهرم، قریب به ۵هزار نفر در محلات حاشیه‌ای چون بلوار رهبری و کوی شهید سحرخیز پایش شدند. همچنین به صورت تجمیعی و همکاری با هلال احمر و مجموعه بهداشت و درمان جهرم حدود ۲هزار دز واکسن در بخش‌های کردیان و سیمکان تزریق شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر گشت‌های بهداشتی در سطح شهرستان حدود ۱۰هزار عدد ماسک نیز بین مردم توزیع شده است، افزود:: ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد بدهکار اقتصادی با همکاری خیرین و بسیج شهرستان جهرم آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده‌ها بازگشتند. 

به گفته احمدی، بسیج سازندگی جهرم، ۱۱۴ گروه‌ جهادی با موضوعات مختلف آموزشی، اقتصادی، درمانی، فرهنگی و هنری و … ساماندهی کرده است که همواره به مردم و مناطق محروم خدمات‌رسانی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم اضافه کرد: جهادگران بسیجی در اردوی جهادی با حضور در روستای «سروو» به توزیع بسته‌های معیشتی و نوشت‌افزار میان خانواده‌ها و دانش‌آموزان کم‌بضاعت اقدام کردند.

وی افزود: بانوان جهرمی در این اردوی جهادی پس از تهیه و بسته بندی اقلام ضروری خانواده‌ها در قالب بسته‌های معیشتی و همچنین اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان در قالب بسته‌های نوشت‌افزار عازم یکی از روستاهای بخش مرکزی شدند.

احمدی جابری با اشاره به اینکه این اردوی جهادی به همت گروه «شهید محسن حججی» برگزار شد، عنوان کرد: در این اردو بانوان بسیجی از پایگاه بسیج «حضرت معصومه (س) و پایگاه «حضرت رقیه (س)» حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در مجموع تهیه اقلام این اردوی جهادی ۲۰ میلیون ریال برآورد شد که به همت خیران و نیکوکاران تهیه شده است، عنوان کرد: بسته‌های معیشتی در این برنامه حاوی اقلام خوراکی همچون، برنج، حبوبات، روغن و... و بسته های نوشت افزار نیز شامل دفتر مشق، خودکار، مداد و... بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم در تشریح برنامه‌های هفته بسیج در جهرم نیز گفت: بیش ۳۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در جهرم برگزار می‌شود که در دسته‌های اجتماعی،‌ خدمت‌رسانی، فرهنگی، تربیتی، جوانان و ورزش، تکریم و تعظیم فرهنگ ایثار و شهادت و مباحث امنیتی است.

احمدی افزود: مقام معظم رهبری در سند راهبردی اعتلای بسیج، تاکید کرده‌اند که بسیج پاره تن مردم است و هرگز نباید مصالح مردم را فراموش کرد، لذا به همین دلیل شعار امسال هفته بسیج تحت عنوان «بسیج، پاره تن مردم» نامگذاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم گفت: اجرای رزمایش بزرگ کمک های مومنانه، افتتاح پروژه اقتصاد مقاومتی، تهیه و توزیع ۴۲ سری جهیزیه، برگزاری اردوی علمی، تجلیل از فرهنگیان بسیجی فعال در مقابله با کرونا، برگزاری فعال گشت‌های محله محور و رضویون، دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha