۴۰ یادواره شهدای انقلاب و دفاع مقدس در شهرستان همدان برگزار می شود

همدان- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج(۲۹ آبان تا پنجم آذر) ۴۰ یادواره ویژه شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ "علی بقایی" روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال و در چهل دومین سالروز تشکیل بسیج، اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه متنوع برای گرامیداشت این مناسبت با مشارکت بسیجیان و همراهی مردم در سطح مناطق و محلات مختلف شهر همدان برنامه ریزی شده است.

وی اظهار داشت: برای هر یک از روزهای هفته بسیج عناوینی از جمله بسیج و اقتصادی مقاومتی، علم و پژوهش، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی و مرز بندی با دشمن، استقلال و آزادی، سبک زندگی و معنویت و اخلاق انتخاب شده که متناسب با این شعارها برنانه های ویژه ای در شهرستات همدان اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: آذین بندی پایگاه ها، مساجد و محلات، اجرای طرح شهید سلیمانی در حوزه واکسیناسیون و توزیع بسته های معیشتی، ارائه خدمات پزشکی رایگان در محله های منوچهری و حسن آباد شهید مدنی، تداوم نهضت خدمت رسانی در قالب گروه های جهادی و توزیع کمک های مومنانه از جمله برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در همدان است.

به گفته وی، اجرای گشت «رضوان» برای نمایش اقتدار و امنیت، ایجاد میز خدمت بسیج در ادارات و نماز جمعه، برپایی غرفه های مشاوره خانواده توسط معاونت اجتماعی سپاه، راه اندازی پویش «من و رفیق شهیدم»، ذکر خاطره شهدا توسط پیشکسوتان و تجلیل از فرهنگیان بسیجی از برنامه های بزرگداشت هفته بسیج در شهرستان همدان است.

وی افزود: برگزاری همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی، اجتماع بزرگ بسیجیان، حضور خادمان شهدا و راویان دفاع مقدس در گلزار شهدا، نمایش رزمی اقتدار بسیج با حضور گردان های رزمی نیز از دیگر برنامه های سپاه ناحیه همدان در هفته بسیج است.

۲۹ آبان تا ۵ آذر ماه "هفته بسیج" نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha