مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اردبیل پایان یافت

اردبیل - ایرنا - مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اردبیل با معرفی گروه برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، در این دوره از مسابقات که به همت جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه‌های استان اردبیل در دانشکده علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، گروه دانشجویی "خطایی" از دانشگاه محقق اردبیلی عنوان برتر را کسب و به مرحله منطقه‌ای راه یافت.

در دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در استان اردبیل گروه‌های گلد استار، حقیقت جویان، برهان، آزادگان و بیداری اندیشه از دانشگاه فرهنگیان استان، خطایی و انجمن علوم سیاسی از دانشگاه محقق اردبیلی و سلامت اندیشه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل شرکت داشتند.

دبیر اجرایی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان استان اردبیل در حاشیه برگزاری مرحله پایانی این مسابقات گفت: پنجمین بار است که این دوره از مسابقات مناظره در استان اردبیل برگزار می‌شود.

ابراهیم عزیززاده افزود: در این دوره از مسابقات گروه‌های دانشجویی از مراکز آموزش عالی استان در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی در قالب تیم‌های ۲ تا چهار نفره رقابت کردند و در نهایت گروه خطایی از دانشگاه محقق اردبیلی با کسب ۹۳ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز ممکن به عنوان تیم برتر انتخاب و به مرحله منطقه‌ای راه یافت. 

وی گفت: ضرورت دارد دانشجویان ابعاد مختلف طرح عقیده و نظر خود را یاد بگیرند و با پژوهش و مطالعه دلایل و شواهد علمی و منطقی را سنجیده و جمع‌آوری کرده و دایره اطلاعات خود را در موضوعات مختلف گسترش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha