اسلام مداری و حضور مردم در عرصه‌ راهکار حل مشکلات است

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: اسلام‌مداری و حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی راهکار حل مشکلات است و رویکرد ما در استان نیز همین است.

یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در همایش سفیران صلح شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی افزود: در طول زمان بر همه مسجل شد جمهوری اسلامی در حد اعلا باید از نظر رویکردی بر اسلام متکی باشد و اسلام و قدرت لایزال مردم در رسیدن به هدف غایی کافی است.

وی اضافه کرد: هرکجا مسوولان کارها را مبتنی بر اقدامات دینی به مردم واگذار کردند به نحو احسن نتیجه گرفتند که عرصه دفاع مقدس نمونه بارز آن است و این مهم مورد توجه رهبر کبیر انقلاب بود. 

 استاندار خراسان رضوی با تاکید بر زمینه سازی حضور مردم در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه اقتصادی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی در حال حاضر از مهمترین مشکلات ماست اما این مشکل با استفاده از ظرفیت مردمی حل می شود.

نظری افزود: با استفاده از ظرفیت مردمی در رفع مشکلات اجتماعی نظیر طلاق و مشکلات معیشتی نیز امیدواریم اقدامات خوبی در استان اجرایی شود.

شورای حل اختلاف در استان خراسان رضوی دارای ۳۳۵ شعبه است که از این تعداد ۱۰۹ شعبه در شهر مشهد و ۲۲۶ شعبه دیگر نیز در سایر شهرستان‌های استان دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha