۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84546511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات: استان سمنان نیازمند پیست استاندارد دو و میدانی است

سمنان- ایرنا- رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان گفت: این استان در گروه آخرین استان های بدون پیست دو و میدانی داخل سالن قرار دارد و تنها پیست تقریبا مناسب روباز استان در اختیار هیات فوتبال است.

علی‌اصغر نصیری‌ گرجی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: رشته دو و میدانی به عنوان رشته ورزشی پایه و رشته اول المپیک است که با وجود فعالیت ورزشکاران توانمند در استان سمنان پیست استاندارد در استان وجود ندارد.

وی با اشاره به تنها پیست دو و میدانی استان سمنان افزود: این پیست در اختیار هیات فوتبال استان سمنان و در فضای باز است که مشکلاتی را برای دوندگان در نیمه دوم سال ایجاد می کند.

نصیری گرجی ابراز داشت: احداث پیست استاندارد دو و میدانی حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه دارد.

وی در خصوص فعالیت بانوان در رشته دو و میدانی اظهار داشت: اصلی ترین چالش بانوان نبود مربی است که با توجه به توانمندی بانوان استان حل این معضل حضور و کسب مقام در مسابقات کشوری را به همراه دارد.

رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان تصریح کرد: ورزش دو و میدانی به عموم مردم به خوبی معرفی نشده است که این معرفی با برگزاری مسابقات خیابانی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به دریافت بیمه پزشکی با عناوین دیگر رشته های ورزشی از سوی ورزشکاران تعداد فعالان دو و میدانی استان به بیش از یک هزار نفر می رسد./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha