۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۱۲
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84546872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۵ برنامه طی هفته بسیج در اشنویه برگزار می‌شود

۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۱۲
کد خبر: 84546872
۱۶۵ برنامه طی هفته بسیج در اشنویه برگزار می‌شود

مهاباد-ایرنا- معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه گفت: ۱۶۵ برنامه فرهنگی و اجتماعی گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان برگزار می‌شود و ۶ طرح عمرانی و محرومیت زدایی نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

سرهنگ آیدین ولی‌زاده روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: بدین ترتیب با تمهیدات اندیشیده شده ۱۵ عنوان برنامه شهرستانی و ۱۵۰ برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برگزار خواهد شد.

وی گفت:به مناسبت هفته بسیج طرح های عمرانی شامل  سال ورزشی ۹ دی، آبرسانی و کانال کشی کشاورزی در روستاها، واحد تولیدی میوه خشک کنی و مسکن مددجوی افتتاح می شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۲۶ میلیارد ریال از اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)صرف شده است.

وی افزود: اجرای ویژه برنامه واکسیناسیون خانه به خانه در محلات کم برخوردار و حاشیه نشین با همکاری بهداشت و درمان و گروه‌های جهادی،برپایی ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان مردم،برگزاری کارگاه‌های تحکیم خانواده،برپایی میز خدمت در مناطق محروم و رزمایش کمک های مومنانه از دیگر برنامه‌های این هفته در اشنویه است.

وی اظهار داشت:برگزاری مسابقات ورزشی و بازی های بومی محلی در شهر و روستاها ،برپایی نمایشگاه‌های دستاوردهای بسیج،دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران،ویژه برنامه یادواره شهدای نالوس،دیدار چهره به چهره با روحانیون و امام جمعه،برگزاری زنگ ایثار و مقاومت در مدارس ،غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا نیز از جمله برنامه‌هایی است که تدارک دیده شده است.

وی افزود:بسیج آغازگر نهضت کمک‌های مومنانه بود که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب به ویژه در عرصه شیوع ویروس کرونا قرار گرفت و همچون چتری برای برآوردن نیازهای انقلاب اسلامی عمل می‌کند.

سرهنگ ولیزاده گفت:بسیجیان در همه صحنه‌ها و سختی‌ها همچنان پای انقلاب مانده‌اند و در تمامی عرصه‌ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی می‌کنند.

 هفته بسیج امسال ( از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه) در اقصی نقاط کشور با برگزاری آیین‌های ویژه‌ای به صورت میدانی و مجازی برگزار و گرامی داشته می‌شود.

بسیج مستضعفان پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha