جهاد تبیین، فرصتی مناسب برای بیان اندیشه‌های دینی است

شیراز- ایرنا- رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت:جهاد تبیین با نگاهی که رهبر معظم انقلاب نسبت به رسانه و فضای مجازی دارند با نگاه فرصت محوری می‌تواند جایگاه مناسب برای ترویج و تبیین اندیشه ناب و باور دینی، انقلابی و اسلامی کشورمان باشد.

هادی رضایی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز افزود: مسئولان و متولیان امر باید آسیب شناسی در باب فرهنگ و رسانه و نقاط ضعف آن داشته باشند تا با تقویت نقاط قوت، یک جبهه قوی در برابر جبهه دشمن که بر علیه جمهوری اسلامی ایجاد کرده ایجاد کنند.
وی اظهار داشت: باید آسیب شناسی شود که چرا به رغم وجود تعداد زیادی دستگاه‌های متولی فرهنگی در کشور، هیچ نتیجه‌ای در این عرضه حاصل نمی‌شود؟
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس افزود: با یک نگاه اجمالی بر روند فرهنگی و دستگاه‌های موجود شاهد هستیم که تعدد این دستگاه‌ها هرچند فرصتی برای نظام است اما اگر در مدیریت آن انسجام نباشد، این عدم هماهنگی و توازن قطعا باعث وارد آمدن آسیب خواهد شد و نتیجه مطلوب نیز حاصل نخواهد شد.
رضایی، بر لزوم تدوین یک برنامه‌ مدون و راهبردی در جهت ایجاد انسجام فرهنگی در بحث فرهنگ و رسانه شد و ادامه داد: امروز یک برنامه راهبردی مدون وجود ندارد که دستگاه‌های متولی ذیل آن انجام وظیفه کنند که این وظیفه صاحب نظران و صاحبان فکر است که در هیات‌های اندیشه ورز برنامه‌ای تدوین و طراحی کنند تا ساختارهای فرهنگی به صورت منسجم با مدیریت واحد در مقابل جبهه رسانه‌ای دشمن عمل کنند.

وی همچنین گفت: مردم انتظار دارند که دولت انقلابی و مردمی سیزدهم، کم کاری‌های مسئولان در دولت‌های قبل را پیگیری و جبران کرده و مطالبات به حق آنها را برآورده کند.

رضایی بیان کرد:هرچند که امروز ملت بزرگ ایران امیدوارانه در حال حرکت به جلو هستند اما این روزها حال دلشان چندان خوب و نیست و قطعا استحقاق این ملت شریف که در تمام بزنگاه‌ها با جان و مال و آبروی خویش پای حیثیت و کیان انقلاب و نظام ایستادند بیش از اینها هست.
وی ادامه داد: امروز پدران و مادران جامعه ما نباید برای تامین مایحتاج اولیه زندگی خود و فرزندانشان با مشکل مواجه شوند به نحوی که شرمنده آنها شوند.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس بیان کرد: مردم شرایط تحریم را تحمل می‌کنند چرا که قرار نیست نان بگیرند و عزت بفروشند اما انتظار دارند در مکتب علوی طوری با متخلفین برخورد شود که چیزی به پای نظام علوی نوشته نشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha