۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84548271
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۳۵۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری ثبت شد

شهرکرد -ایرنا- فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت:هم‌اکنون یک‌هزار و ۳۵۰ گروه جهادی در استان سازماندهی و ثبت شده است.

سردار پاسدار علی‌محمد اکبری روز شنبه همزمان با نخستین روز از هفته بسیج در رزمایش سراسری اقتدار جهادگران با شعار سازماندهی میدانی، خدمت‌رسانی گسترده افزود:هم‌اکنون ۴۲ هزار گروه جهادی در کشور فعال و ثبت شده که از این تعداد یک‌هزار و ۳۵۰گروه جهادی در اطلس جهادی سپاه استان چهارمحال و بختیاری ثبت شده و یکهزار و ۵۰ گروه جهادی دیگر هم در استان فعال هستند که هنوز ثبت نشده‌اند اما همیشه پیشرو و پیشگام در گره‌گشایی مشکلات، در همه زمینه‌ها حضور دارند.

وی اظهار داشت: گروه‌های جهادی بسیج در دوران شیوع کرونا در قالب طرح سردار شهید سلیمانی خدمات ارزشمندی از جمله کمک به بیماران کرونایی در حوزه بستری در بیمارستان، سرکشی از خانواده آنها، حضور در قرارگاه مواسات و کمک مومنانه را ارائه کردند.

اکبری افزود: در این ایام مردم چهارمحال و بختیاری با همراهی گروه‌های جهادی، بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان کمک در قالب کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی توزیع کردند.

به گفته وی، در حوزه محرومیت‌زدایی و رسیدگی به نیازمندان نیز ۴۰۰ خانه توسط گروه‌های جهادی برای مردم نیازمند استان احداث شد و سه هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه کامل نیز توسط گروه‌های جهادی تهیه و به زوج‌های جوان نیازمند اهدا شد.

وی به ارائه خدمت توسط بسیج جامعه پزشکی در سال‌های گذشته و امسال در مناطق مختلف و با اولویت مناطق محروم و توسعه نیافته، اشاره کرد و گفت: کمک به بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و تزریق واکسن کرونا از برنامه‌ها و فعالیت‌های گروه‌های جهادی جامعه پزشکی است.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا، گروه‌های جامعه پزشکی و سایر گروه‌های بسیج در قالب بسیج سازندگی و ارائه خدمت بی‌منت تلاش کردند که در همه عرصه‌ها به خصوص خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان کرونایی فعالیت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان در همه زمینه‌ها، زمان‌ها و مکان‌ها آمادگی فعالیت دارد، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری "بسیج پاره تن مردم است " و بسیجیان فعالیت در این عرصه را وظیفه می دانند و خدمت بی منت ارائه می‌دهند و دنبال شغل و نام ونشان نیستند.

به  گزارش ایرنا، در رزمایش سراسری اقتدارجهادگران ۶۰گروه جهادی چهارمحال و بختیاری حضور داشتند و به مناطق مختلف استان برای خدمت‌رسانی اعزام شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha