۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 84548584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیج سازندگی انزلی آماده دریافت طرح‌های اشتغالزایی است

رشت - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه انزلی با بیان اینکه بسیج سازندگی انزلی آماده دریافت طرح های اشتغالزایی است گفت: افرادی که دارای طرح در زمینه‌های شیلاتی ، کشاورزی و سایر بخشها هستند می‌توانند با ارائه طرح خود به بسیج سازندگی برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ مهدی صفاتی روز شنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: به منظور عملی کردن تاکیدات مقام معظم رهبری در علمی کردن جامعه فرصت بازدید از مراکز علمی و کارخانه ها را جهت آشنایی با روند تولید برای دانش آموزان بسیجی فراهم می کنیم.

وی گفت: افرادی که دارای طرح در زمینه های شیلاتی ، کشاورزی و سایر بخشها هستند می توانند با ارائه طرح خود به بسیج سازندگی برای دریافت تسهیلات اقدام کنند. بسیج در صدد استفاده از توانمندی های دانش آموزان و دانشجویان در مراکز علمی و دانشگاهی است تا با ارائه آموزش های لازم از ظرفیت آنها در کسب و کار بهرهمند شود.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی در ادامه به توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در حوزه محلات هرکدام به ارزش چهار میلیون ریال اشاره کرد و افزود: در زمان پاندمی کرونا تاکنون بالغ بر ۱۲ هزار بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شده است.

صفایی تاکید کرد: سپاه انزلی از ابتدای اسفند سال ۹۸ تاکنون با توزیع ماسک ، الکل و بسته های بهداشتی همراه با گروه های جهادی در کنار مردم بود و برای کمک به کادر بهداشت و درمان نیروهایی را برای انجام فعالیتهای مختلف اعزام کرد.

وی افزود: با شروع واکسیناسیون سراسری نیز ۲ سالن ورزشی شهید دوربین در انزلی و سالن ورزشی آبکنار در اختیار کادر بهداشت و درمان قرار گرفت و نیروهای سپاه و بسیج (کادر رسمی ، سرباز و پزشکیار) برای تزریق واکسن به کمک کادر درمان شتافتند .

برگزاری مسابقات ورزشی مختلف ورزشی و فرهنگی در مساجد و پایگاهها ، برگزاری نمایشگاههای مختلف ، تشدید گشت های محله محور رضویون جهت حفظ امنیت محلات و تورهای ایست و بازرسی ، رزمایش سراسری ویزیت رایگان، کلنگ زنی پایگاه مقاومت بسیج، اجرای طرح یک شهید یک کوچه و یک حسینیه بارعایت پروتکل های بهداشتی ، پخش فیلم و مستند فرهنگی در مساجد و پایگاهها بخشی از برنامه های هفته بسیج در شهرستان بندرانزلی است که فرمانده سپاه ناحیه انزلی به آن اشاره کرد.

در حال حاضر شهرستان بندرانزلی ۵۴ پایگاه بسیج برادران و ۵۲ پایگاه بسیج خواهران دارد .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha