۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۴۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84548769
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت هزار واحد مسکونی در خواف خراسان رضوی آغاز شد

گناباد- ایرنا- فرماندار خواف در استان خراسان رضوی گفت: ساخت هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن از روز شنبه در این شهرستان آغاز شد.

حسین سنجرانی در نشست قرارگاه عملیاتی طرح جهش ملی مسکن در خواف افزود: از مجموع چهار میلیون واحد مسکونی که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای اقشار محروم و کم درآمد طی چهار سال آینده در کشور احداث می شود، هزار واحد سهم شهرستان خواف است.

وی ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن رویکرد مهم دولت سیزدهم برای کاهش مشکل مسکن اقشار محروم و کم درآمد جامعه است.

فرماندار خواف گفت: دولت سیزدهم توجه به مسائل و مشکلات مردم در بخشهای مختلف اعم از فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و به خصوص تامین و ساخت مسکن را در اولویت اقدامات خود قرار داده است.

وی خواستار افزایش تعامل دستگاههای اجرایی و مسوولان و دست اندرکاران ذیربط با اداره راه و شهرسازی برای اجرای بهینه این طرح در شهرستان خواف شد.

سنجرانی افزود: به منظور تحقق برنامه زمانبندی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خواف اینگونه جلسات باید هر هفته یک بار برگزار و آخرین روند ثبت نام و اجرای طرح و نقاط ضعف و قوت فعالیتها بررسی و راهکارهای مقتضی برای سرعت بخشی در روند آن اتخاذ شود.

وی شهرداران را بازوان قوی و پرتوان ادارات متولی برای اجرای این طرح دانست و ادامه داد: باید توسعه متوازن در اجرای این طرح بین شهرها برقرار باشد. 

تامین زیرساخت‌ها و زمین برای ساخت مسکن، همکاری بانک ها برای ارائه تسهیلات بیشتر، روان سازی صدور پروانه ساختمانی و استفاده از ظرفیت تریبون های نماز جمعه جهت اطلاع رسانی دقیق به مردم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از تاکیدات شرکت کنندگان در نشست قرارگاه عملیاتی طرح جهش ملی مسکن در شهرستان خواف بود.

مرکز شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha