۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۰۶
کد خبرنگار: 2058
کد خبر: 84548983
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان رضوی هفته بسیج را تبریک گفت

۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۰۶
کد خبر: 84548983
استاندار خراسان رضوی هفته بسیج را تبریک گفت

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی طی پیامی فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان را تبریک گفت.

به گزارش روز شنبه استانداری خراسان رضوی در پیام یعقوبعلی نظری آمده است: "بسیج" امروز فقط یک اسم و جایگاه سازماندهی شده نیست بلکه درخت تنومندی است که با عمل به فرمایشات امام راحل و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب همچنان استوار است و روز به روز پایدارتر می‌شود.
این پیام می‌افزاید: امروز ارتش بیست میلیونی از منظر امام خمینی (ره) به وضوح در همه عرصه‌ها تحقق یافته و شاهد هستیم که بسیج مستضعفان به تشکلی پویا برای پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی تبدیل شده است.
در ادامه پیام آمده است: بسیج مستضعفان مصداق بارزی از وحدت و برادری است، امروز در این سازمان مرد و زن در کنار یکدیگر در تلاش هستند تا با پیروی از یک آرمان برای برون رفت از مشکلات تلاش کنند و عرصه‌های گوناگون را درنوردند.
استاندار خراسان رضوی در این پیام گفت: اگر در دوران دفاع مقدس "بسیج" یک سازماندهی دفاعی برای مقابله با دشمنان انقلاب بود اکنون یک محور عملیاتی برای تحقق بخشی به مقوله پیشرفت و رفع مشکلات جامع در همه عرصه‌ها است که مصداق عینی آن را در عرصه سلامت و مقابله با کرونا به ویژه در این استان شاهد می‌باشیم.
وی افزود: وظیفه داریم یادی کنیم از علمدار جبهه مقاومت و "بزرگ بسیجی انقلاب"، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که همواره یاد و خاطره ایشان قوت قلبی برای ملت عزیز و بسیجیان سرافراز است.
نظری ادامه داد: فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان را به محضر پرچمدار و یادگار بزرگ دفاع مقدس، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، خانواده‌های بزرگ جانبازان و ایثارگران، بسیجیان عزیز در ادارات و نهادهای مختلف و مردم شریف استان پهناور خراسان رضوی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون بسیجیان سرافراز را در جوار بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) از خداوند منان مسالت دارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha