ولایتمداری و اخلاص از صفات بارز بسیجیان است

ساوه - ایرنا - برادر سردار شهید حسن طهرانی مقدم گفت: ولایتمداری و اخلاص صفات بارز بسیجیان است و این قشر همواره پشتیبان نظام اسلامی و آماده جانفشانی در راه دفاع از میهن هستند.

به گزارش ایرنا، سردار «محمد طهرانی‌مقدم» شامگاه شنبه در آئین یادواره شهدای خشکرود زرندیه و گرامیداشت هفته بسیج که با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و مسئولان شهرستان زرندیه در سالن ورزشی صالحین این شهر برگزار شد، افزود: نیروی مردمی بسیج برای انقلاب اسلامی حکم شجره طیبه دارد که با تبعیت از مقام عظمای ولایت، کشتی نظام اسلامی را در دنیای پرتلاطم امروز به سرمنزل مقصود می‌رساند.

وی افزود: بسیجی واقعی علاوه بر اینکه فردی ولایتمدار و دلبسته به راه امام راحل و شهدا است، دارای خلوص نیت و انگیزه صادقانه برای خدمت در همه عرصه‌ها  است و ظهور چنین شاخصه‌ای را باید در وجود شهدایی چون سردار سلیمانی و شهید تهرانی‌مقدم جست و جو کرد.

سردار طهرانی مقدم اظهار داشت: شهیدان والامقام فقط با نیروی ایمان، عشق به اسلام و خالصانه در راه حق پای گذاشتند و در نهایت جان خود را فدا کردند و با چنین روحیاتی دستاوردهای بزرگی داشتند و در نهایت به فیض شهادت نایل آمدند.

وی بیان کرد: شهدا در همه عرصه‌ها از جمله دوران دفاع مقدس و پس از آن با اتکا به تفکر بسیجی، راهی را انتخاب کردند که مسیر حرکتی انبیای الهی و در صدر آنان شهید کربلا بود و لازم است چنین تفکر و روحیه‌ای به نسل کنونی هم منتقل شود.

وی در ادامه خاطره ای از روز شهادت سردار تهرانی مقدم بیان کرد و افزود: روزی که این سردار بزرگوار به شهادت رسید، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به منزل ما آمد و تاکید کرد که به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد برنامه‌های موشکی ایران پس از شهادت ایشان متوقف شود و خطاب به بنده هم اعلام کرد که به زودی به این شهید ملحق خواهم شد.
سردار طهرانی مقدم گفت: در جنگ تحمیلی همه دنیا بسیج شدند تا حکومت اسلامی را به زانو در آورند و طرح خاورمیانه بزرگ را اجرا کنند اما ۲ ویژگی اخلاص و ولایتمداری رزمندگان اسلام مانع از تحقق این توطئه ها و تعبیر رویای دشمنان شد.
وی اظهار کرد: مجاهدت توام با اخلاص رمز پیروزی جبهه حق بر علیه باطل است و در شرایطی که دشمنان همچنان برای انقلاب اسلامی، خواب های آشفته می‌بینند بهترین راه این است که به شهدا اقتدا و راه آنان را دنبال کنیم.
برادر شهید تهرانی مقدم افزود: توسل به شهدا موجب گره گشایی از مشکلات زندگی مردم می‌شود زیرا شهیدان،  برگزیدگان خداوند هستند و ما را شفاعت می‌کنند.

ولایتمداری و اخلاص از صفات بارز بسیجیان است
فرمانده سپاه ناحیه زرندیه نیز در این آئین گفت: بسیج برآیند تفکر و اندیشه ناب امام خمینی (ره) است و این لشکر مخلص خداوند می‌تواند کلیدی برای گشودن قفل مشکلات جامعه باشد.
سرهنگ «حسین روح‌افزا» اظهار داشت: بسیج حامی ملت و پاره تن مردم است و رشادت‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس و ایستادگی در برابر دشمن تا دندان مسلح را هرگز کسی از یاد نخواهد برد.

وی بیان کرد: ایمان و ولایتمداری رمز موفقیت نیروی مردمی بسیج است و امروز باید با همان تفکر دوران جنگ تحمیلی و با تاسی به سیره شهدا، در میدان دفاع از نظام اسلامی و دستاوردهای آن حضور داشته باشیم.
  
شهرستان زرندیه در دوران دفاع مقدس ۴۳۲ شهید والامقام تقدیم دفاع از کیان میهن و آرمان‌های انقلاب اسلامی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha