۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴
کد خبر: 84549433
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مادران شهدا اسوه صبر و استقامت در جامعه اند

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: مادران شهدا اسوه صبر ، استقامت و فداکاری در جامعه هستند که با ایثار فرزندان خود درس بزرگی به همه ما دادند.

به گزارش ایرنا، الیاس فتاحی روز یکشنبه در نشست تقریظ رهبری بر نقدی از کتاب خاطرات مادران شهدا اظهار داشت: جز تواضع و فروتنی در برابر خانواده شهدا و مادران شهدا هیچ چیز نمی توان گفت.

وی افزود: صاحبان اصلی انقلاب ایثارگران و شهدا هستند، زیرا با اهدا جان خود موجب ثمردهی انقلاب شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تکریم مادران شهدا که شیرزنانی در تاریخ هستند و برای دفاع از حریم ایران فرزندان خود فدا کردند، باید مورد توجه باشد.

فتاحی تاکید کرد: مادران شهدا فرزندان خود را انقلابی و ولایت مدار تربیت و جان آنها را تقدیم انقلاب کردند.

وی اضافه کرد: مادران گرانقدر شهدا چشم و چراغ ایران اسلامی هستند و دلجویی از مادران شهدا باید مورد توجه همه ما باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: امیدواریم بتوانیم با گام گذاشتن در راه شهدا یاد و خاطره فرزندان عزیز مادران شهدا را زنده نگه داریم.

فتاحی اظهار داشت: مادران شهدا با این کار زینبی درس فداکاری و استقامت و صبر را به همه دادند.

وی افزود: مادران شهدا الگویی بی نظیر برای نسل های آینده هستند که در دامن خود فرزندانی برای خودکفایی و اقتدار ایران اسلامی تربیت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت هفته کتاب و کتابخوانی نیز گفت: به فرموده امام راحل انس با کتاب آنقدر خاطره آفرین است که همه تلخی ها را از یاد می برد.

فتاحی به تاثیر کتابخوانی به ارتقا علم و فرهنگ در جامعه تاکید کرد و افزود: رشد و تعالی جامعه مرهون توسعه فرهنگ کتابخوانی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: تلاش دولت ها باید منتج به ارتقا جایگاه کتاب و کتابخوانی شود تا بتوان فرهنگ متعالی اسلام را نشر دهد.

در این نشست که همزمان با نشست کشور برگزار می شد از چند نفر از مادران شهدا و مولفان کتاب ها در خصوص شهادت با اهدا لوح قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha