رزمایش ترافیکی طرح زمستانه خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد-ایرنا- رزمایش طرح زمستان دستگاه های خدمات رسان خراسان شمالی امروز- دوشنبه -در مقر نیروی انتظامی برگزار شد. 

به گزارش ایرنا در این رزمایش پلیس راه، راهداری، پلیس راهور و دستگاه های خدمات رسان هلال احمر و اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آمادگی خود را برای خدمات رسانی در حادثه های احتمالی و امداد به مسافران زمستان اعلام کردند. 

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی در این رزمایش گفت: طرح زمستانه دستگاه های خدمات رسان هر ساله در اواخر آذرماه آغاز می شود اما امسال به علت شرایط جوی، زودتر آغاز می شود. 

سردار سعید مطهری زاده اظهار داشت: این طرح از امروز آغاز شده و دستگاه های خدمات رسان برای خدمات رسانی به مسافران زمستانه آمادگی کامل دارند، این طرح تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد. 

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی افزود: هدف از اجرای این طرح ارتقای ایمنی ترددهای جاده ای و ارتقای انضباط ترافیک در محورها است. 

سردار مطهری زاده اظهار داشت: در این طرح از توان ۲۶۵ نفر نیروی پلیس راه و پلیس راهور در قالب ۸۵ تیم کمک گرفته می شود. 

وی خاطرنشان کرد: برای کمک به ارتقای ایمنی ترددهای جاده ای بسترهای خوبی به لحاظ هوشمندسازی تجهیزات جاده ای در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایجاد شده است و در این زمینه تخلف ها و نیز ترافیک جاده ها با دوربین های نظارت تصویری و دوربین های نظارت تصویری رصد و پایش می شود. 

وی اظهار داشت: از مردم انتظار می رود در سفرهای زمستانه بویژه مسافران عبوری از محورهای کوهستانی، توصیه های پلیس راه و راهداری را مورد توجه قرار دهند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی افزود: نیروهای پلیس راه، راهداران و امدادگران گردنه های مهم استان را به صورت ویژه تحت پوشش دارند.

خراسان شمالی در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از آن گذر می کنند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha