مسابقات جهانی کاراته و تکواندو ناشنوایان با همدلی چند فدراسیون محقق شد

تهران- ایرنا- رییس انجمن تکواندو فدراسیون ناشنوایان گفت: میزبانی ایران از مسابقات جهانی کاراته و تکواندو برای ما خیلی مهم بود و این میزبانی با همدلی و انسجام چند فدراسیون محقق شد.

غلامرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ناشنوایان با حضور ۱۴ تیم آغاز شده که مدعیانی از جمله کره جنوبی، روسیه، اوکراین، ترکیه و قزاقستان در این رویداد حضور دارند و امیدواریم رقابت‌هایی جذاب همراه با قهرمانی ایران را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: در این میزبانی شاهد اتحاد و همدلی خوبی میان چند فدراسیون بودیم؛ در رشته تکواندو جا دارد از حمایت‌های مجموعه فدراسیون تکواندو تشکر کنم زیرا اجازه دادند اردوهای خودمان را در فضای آنها برگزار و همچنین رویداد جهانی را نیز در خانه تکواندو میزبانی کنیم.

رییس انجمن تکواندو فدراسیون ناشنوایان به ممنوعیت استفاده از سمعک و کاشت حلزون برای ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات اشاره کرد و گفت: طبق قوانین رفتار خواهیم کرد تا حقی از کسی ضایع نشود. مربیان و ورزشکاران در این مسابقات باید با زبان اشاره با یکدیگر ارتباط داشته باشند و استفاده از شیوه های دیگر خلاف مقررات است.

۳۵۰ ورزشکار در دو رشته کاراته و تکواندو زنان و مردان از ۱۴ تیم، از امروز (یکشنبه ۳۰ آبان‌ماه) رقابت خود را آغاز کرده‌اند. این مسابقات تا سوم آذر در خانه تکواندو و سالن هندبال ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha