معاون استاندار:رسانه ها کالاهای ایرانی با کیفیت را به جامعه معرفی کنند

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: رسانه ها در راستای حمایت از کالای ایرانی، کالاهای با کیفیت تولید داخل را به جامعه معرفی کنند.

علی مصطفوی روز سه شنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان غربی افزود: رعایت قانون و عمل به آن یکی از اساسی ترین وظیفه مردم و مسوولان است و در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز توجه به مواد قانونی ضروری به نظر می رسد.

وی با تاکید بر فعال شدن کمیسیون های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان ها بیان کرد: در این کمیسیون باید به زمینه ها و فرصت های ایجاد اشتغال در مناطق مرزی توجه ویژه شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به روند پلاک گذاری ادوات کشاورزی در استان ادامه داد: این امر از طریق سازمان جهاد کشاورزی صورت می گیرد و لازم است روند پلاک گذاری این ادوات در استان سرعت یابد.

مصطفوی به ضرورت های بخش تولید نیز پرداخت و اضافه کرد: امیدواریم با افزایش تولید کالاهای با کیفیت ایرانی در حوزه های مختلف و اقبال بیشتر مردم به خرید این کالاها ورود کالای قاچاق به کشور کاهش یابد.

وی با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در برخود قاطع با تهیه و توزیع کالاهای قاچاق در استان گفت: باید همه مردم و دستگاه های اجرای دست به دست هم دهند تا از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، سالانه به ارزش هزاران میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان غربی کشف می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha